Mahattan city 15 jun 2018.
Kesibukkan di sebuah bandar yang kian pesat membangun bukan penghalang untuk dia melakukan aktiviti mafianya di negara british itu..penyamaran di lakukan dengan teliti tanpa siapa sedari.. kemunculan dirinya masih menjadi misteri..ketua mafia yang di geruni tanpa siapa mengetahui wajahnya, sehingga kini menjadi tanda misteri. Wajah yang hanya berselindung di sebalik mask hitam masih sukar untuk pihak musuh untuk mengenal pasti pemiliknya
Kini aktiviti perjumpaan dirinya bersama dengan anak buahnya di jalan kan di sebuah mansion kepunyaanya yang terselindung di sebalik sebuah hotel mahattan city. kehadirannya melalui penyamaran sebagai pelancong masih sukar untuk pihak musuhnya menyedari kemunculannya,
Gerak langkah kaki nya bersama beg galas menuju ke kaunter pertanyaan sedikit sebanyak menjadi tumpuan para2 gadis2 yang berkerja di kaunter pertanyaan.
Kehadiran jejaka yang mempunyai wajah tampan itu. Menyerlah kan lagi aura maskulinnya. Anak matanya tajam memerhati gerak geri orang yang berada di kawasan berhampiran...
Setiap penyamaran nya di laku kan dengan licik..Di sebuah mansion yang di penuhi ruang bilik yang menempat kan perjumpaan anak buahnya. kini suasananya kembali menyepi.dengan kehadiran lelaki misteri. Tiada seorang anak buahnya yang pernah melihat wajah lelaki itu. Wajah yang sentiasa terselindung di sebalik mask hitam. Aura misteri yang memenuhi ruang bilik mansion itu sudah cukup orang yang berada berhampiran lelaki itu mula merasa seram..
Sikap kejam lelaki itu terhadap musuhnya. Masih kekal utuh dalam fikiran mereka sehingga hari ini.satu kematian anak buah musuhnya di hukum dengan kejam tanpa ada rasa belas kasihan...kini dia kembali untuk menjalankan penyiksaan terhadap salah seorang pengintip yang di hantar oleh musuhnya
BAMM!!!!
Bunyi hempasan kuat dari pintu besi di sebuah bilik bawah tanah cukup membuat kan ruang mansion itu bergema..Kehadiran lelaki itu dengan pandangan kosong memberi amaran kepada anak buahnya mengerti tentang penyiksaan yang bakal di laku kan oleh lelaki itu..
Tubuh lelaki yang terikat di tiang besi di pandang dengan wajah kosong... Gerak langkah kakinya mula menghampiri mangsanya yang masih tidak menyedari kehadiran lelaki kejam itu. Tubuh lemah lelaki itu di hampiri.. Sebelum suara husky nya memecah kesunyian di dalam ruang bilik bawah tanah itu
"Raymond lim!
Satu nama asing dari lelaki yang terikat. Membuat kan lelaki itu mendongak memandang lelaki yang bermask di hadapan dia. Bersama kerutan di wajahnya.. Sebelum akal fikiran dia mula dapat mencerna nama yang di sebut oleh lelaki itu.. Sebaik dia dapat mengenal pasti nama asing itu.riak wajahnya bertukar pucat, meskipun di toreh tidak akan mengeluarkan darah..Bersama dengan suara yang bergetar.dia cuba merayu agar lelaki bernama raymon lim itu tidak menjadi mangsa kekejaman lelaki itu.
"To..tolong jangan libatkan dia, dia tidak bersalah.... Rayuan dari lelaki itu di pandang sepi.sebelum dia mula menghampiri meja besi berhampiran. Sisi kanan lelaki itu .
"Hmm.. Aku tak akan libat kan nyawa orang tu.kalau orang tu tak menganggu privasi aku !..
"Tapi...
Bila orang tu dah menganggu privasi aku...
Nampaknya aku akan libat kan nyawa anak angkat kesayangan kau.....Satu ayat dari lelaki kejam menyampai kan maksud yang mendalam. Sekali mangsanya tersesat dalam perangkapnya. Aakan berakhir dengan kematian yang mengeri kan..
Usai dia berkata,mesin gerudi yang telah di hidup. Mula melakukan tugasnya,untuk makan darah mangsanya.
Di bilik neraka ciptaannya membuat kan jeritan kesakitan mangsanya kembali bergema.
Darah segar yang mengalir ibarat sungai baginya.
Tubuh lemah mangsanya di jadikan alat mainan buatnya,mesin gerudi di hidup sebelum mata tajamnya di hala ke arah perut mangsanya..kini cebisan daging mula hancur.daging dan usus mangsanya di gerudi tanpa rasa kasihan,mangsa yang di gerudi dalam keadaan hidup-hidup..membuatkan senyuman ngeri nya menyeringai di sebalik mask yang di pakainya.
Dengan satu kepuasan baginya melihat mangsanya mati di tangannya merupakan hobi baru...Kini tubuh mangsanya menjadi kaku. Tiada lagi bunyi melodi indah jeritan kesakitan dari mangsanya..,mesin gerudi yang telah menjalankan tugasnya untuk menghancur kan organ usus mangsanya di mati kan dan di letak tepi..kini tangannya mula mencapai pencakuk mata pancing .pencakuk itu mula di gunakan untuk mencangkuk bebola mata mangsanya untuk di tarik keluar dari tubuh mangsanya.
Sebaik bebola mata keluar dari jasadnya,sebilah kapak yang tergantung di capai. Hanya dengan sekelip mata kepala mangsanya terpisah dari tubuh badannya,darah yang memancut mula membasahi wajah dan tubuh badan nya,di biar kan ,bagi nya darah mangsa ibarat air mandian buatnya..kepala yang jatuh tergolek di ambil sebelum di campak ke dalam sebuah tong hitam yang hampir memenuhi kepala mangsanya yang telah di bunuh. Usus dan organ dalaman mangsanya di tarik keluar sebelum di cincang menjadi cerbisan halus, setelah berpuas hati kini peralatan yang di guna di lempar begitu sahaja. Tangan yang berlumuran darah di lap pada bajunya tanpa ada rasa jijik..Orang suruhannya yang menyaksikan perbuatan kejam dari lelaki itu.tidak mampu mengeluarkan suaranya. kejadian penyiksaan yang mengerikan itu membuat kan ruang bilik bawah tanah itu di penuhi aura kekejaman dari neraka ciptaan lelaki yang bermask itu,riak mata merah kehitaman milik lelaki itu cukup mampu membuat kan seorang mangsanya tidak berani bermain api...
Kini dia mula mengorak langkah kakinya meninggal kan ruang bilik bawah tanah,ruang bilik privatenya di tuju untuk membersihkan dirinya yang di penuhi darah segar milik mangsanya.
Cerita ni akan di update bila mencecah 200 vote.dan 100 coment dari readers.
YOU ARE READING
SECRET HOUSE OF CARD [Unpublish ]
Mystery / ThrillerDi larang copy tanpa izin dari tuannya .