LIF 01:18 Am 18 junSuasana sunyi di dalam lif membuat kan dirinya merasa seram sejuk, terasa dirinya di perhati membuat kan dia tidak berani menoleh kebelakang. Keheningan di malam hari biarpun suasana lif itu di penuhi dengan cahaya lampu tidak mampu menenang kan degupan jantungnya.
Terasa masa bergerak terlalu lambat membuat kan lelaki itu mengambil kesempatan untuk menghampiri tubuh langsing itu. Tanpa di sedari oleh gadis itu.
Bauan wangi aroma lemon dari tubuh langsing itu di hidu secara senyap-senyap.
Cctv yang berada di dalam lif merakam segala perbuatan nakal lelaki itu. Sebelum kakinya mengundur ke belakang menjauhi diri nya dari tubuh langsing itu..
Suasana sunyi sepi dalam lif itu.membuat kan dirinya mula merasa bosan.aplikasi instagram di tekan untuk melihat aktiviti rakannya,dalam keadaan dirinya leka dengan aktivitinya ,dia tidak menyedari dirinya di hampiri lelaki yang tidak dia kenali..
Ting!!
Bunyi dentingan loceng dari lif itu menandakan mereka sudah berada di tingkat 27,tingkat yang menempat kan penginapan yang di tempahnya kini sebaik pintu lif itu terbuka,kakinya mula mengorak langkah meninggalkan ruang lif itu.meningal kan lelaki misteri itu ,.
Bilik 2078 di cari dengan berhati-hati bagi mengelakkan dirinya tersilap masuk bilik orang lain.mata nya meliar mencari keberadaan bilik penginapannya...
Anak matanya tidak henti mencari kedudukan bilik yang bakal dia diami..
Sehingga matanya tertacap pada sebuah bilik paling hujung sekali,satu hembusan lega dilepaskan bersama satu senyuman manis di bibir merah delima itu...Kini gerak langkahnya mula meninggal kan ruang pintu luar lif bersama perasaan kagum.
Suasana ruang bangunan hotel itu di perhati dengan minat.reka bentuk klasik versi moden di kekalkan di dalam bangunan itu..Gerak langkahnya terhenti sebaik dirinya menghampiri pintu bilik bernombor 2078. Kad acses di scan pada pintu memudah kan dia mengorak langkah memasuki ke dalam ruang bilik nya. Sebelum kelibat dirinya mula hilang di sebalik pintu biliknya...
Sementara di dalam lif ,satu senyuman menyeringai membuatkan ruang lif itu di selubungi aura kegelapan dari lelaki misteri itu.
YOU ARE READING
SECRET HOUSE OF CARD [Unpublish ]
Misterio / SuspensoDi larang copy tanpa izin dari tuannya .