Vip Room

88 6 0
                                    

VIP ROOM 2:30 Pm 18jun

Di sebuah vip room baju yang tersarung pada tubuh tegap nya di buka sebelum kakinya mengorak langkah ke ruang meja yang menempatkan. Laptop miliknya,jemari kasarnya lincah menekan keyboard.kini screen nya memapar kan video rakaman di dalam bilik 2078.

Rakaman yang memparkan gerak geri gadis itu di pandang dengan satu senyuman sinis.
Bibir yang kering di jilat,mata herlangnya yang di penuhi nafsu sebaik rakaman memaparkan aktiviti gadis itu melucut pakaian luar.matanya tidak lepas memeharti tingkah laku gadis itu..tubuh ramping putih gebu gadis itu di pandang tanpa henti sehingga kelibat gadis itu hilang di sebalik ruang bilik air .

Dritt.. bunyi vibrate dari iphone nya mematikan aktivitinya memerhati aktiviti yang tidak bermoralnya..

Shit!!
Dengusnya akibat seluarnya yang semakin mengetat dia terpaksa memati kan laptopnya..

iphone nya di capai sebelum satu jemarinya mula membuka ruang emel dari anak buahnya..
Berita tentang stock penyeludupan senjata api yang di tempah dari german di baca .satu senyuman kepuasan terlalar pada wajah tampannya..

Sementara di dalam kamar mandi aktiviti dia berendam di dalam bathtub dengan senang hati.kini dirinya menyanyi kecil,tanpa dia sedari dirinya di intip oleh lelaki misteri.

SECRET HOUSE OF CARD [Unpublish ]Where stories live. Discover now