Proloq

364 19 1
                                    

Tengku danish hycarll zaref .namanya di kenali semua orang.tiada seorang pun pernah melihat wajah nya.
Kehidupan nya sangat misteri..
Selama ini dia menyamar sebagai rakyat biasa. Kerabat di raja yang berjiwa rakyat itu hanya di ketahui oleh alif afzaan merangkap kawan baik nya.

Dalam dia menyamar menjadi rakyat biasa dia tidak pernah bersikap mesra alam dengan kaum hawa .kecuali dia bersama dengan keluarganya...

Di sebalik penyamaran nya.tersimpan nya sisi gelapnya..
Darah sentiasa menjadi air mandiannya.jeritan kesakitan ibarat melodi yang merdu dan psycho itu lh dirinya.

Kehadiran Dianzaa Willis gadis kacukan Melayu belanda.membuat kan dia semakin obsess untuk memiliki gadis bermata halzelnute itu..

Setiap aktiviti yang di laku kan oleh gadis itu sentiasa di perhati dalam diam2.penyiasat peribadi yang di upah tidak pernah mengecewakan segala tugas yang di beri kan.

Sehingga di mana berita pertunangan gadis itu bersama jejaka pilihannya ,membuat kan tengku danish hycarll zaref bertindak menculik gadis itu.

Kejadian dirinya di culik dan di paksa melayan nafsu binatang lelaki psycho.membuat kan dirinya menjadi semakin hancur..maruah dirinya di hancur oleh lelaki bernama tengku danish hycarll zaref.

Dirinya sentiasa di ekori tanpa dia sedari...setiap gerak langkah nya mengekori mangsanya di lakukan dengan licik dan teliti.. sejauh mana gadis itu berlari.lelaki itu tetap tidak berputus asa untuk jadikan gadis itu miliknya seutuhnya..










"Kalau aku tak dapat cara halus.aku tetap akan dapatkan cara kasar.

You are mine baby doll - Tengku danish hycarll zaref

"Please let me go..i don't know who are you.

Lelaki psycho - Dianza willis.















Kehidupan nya sentiasa di penuhi noda hitam.tiada arah jalan untuk dia melepas kan dirinya dari istana neraka yang di cipta oleh lelaki itu.3 minggu selepas maruah dirinya di hancur oleh lelaki itu.kini lelaki itu kembali memaksa dirinya menjadi pengantin di usia dirinya masih muda.segala ugutan dari lelaki itu bila melibat kan nyawa keluarganya.akhirnya dia terpaksa menerima lamaran dari lelaki psycho ber darah kerabat itu...

Akibat kejadian itu kini hubungan pertunangannya bersama jejaka pilihannya hancur angkara kemunculan lelaki psycho itu.




Terbitan 2 jun 2020 21:05 pm

Terbitan asal version english.editan version melayu..

Cover by DyannRose

SECRET HOUSE OF CARD [Unpublish ]Where stories live. Discover now