Night Club

163 15 2
                                    

12 Am night club manhattan city 17 jun 2018

Bunyi bising dentuman music dari sebuah club malam terkemuka di malam minggu membuatkan kawasan itu mula di penuhi pengunjung yang terdiri di kalangan anak muda,ahli bangsawan dari serata negara..keasyikkan pengunjung menghabiskan masa di club malam itu tidak menyedari tingkah laku mereka sentiasa menjadi perhatian mata-mata ahli mafia..

Bunyi bising serta ruang yang di penuhi bau kepulan asap rokok bukan penghalang untuk dia berurusan dengan ahli mafia lain. Botol vine yang memenuhi di atas meja sentiasa menjadi menu utama kepada pengunjung club malam itu.. Anak mata merahnya sentiasa mermerharti urusan jual beli senjata api tanpa ada rasa gentar. Wajah yang terlindung di sebalik mask membuatkan ramai sukar mengenal pasti identitinya di sebalik mask hitam itu... Sikap dia suka bergerak secara senyap membuat kan musuh nya sukar menemui identiti di sebalik mask..

Sesekali lirik mata herlangnya memerhati aksi anak muda yang sedang seronok melampias kan nafsu di merata tempat bersama pelacur kelas rendah .namun aksi ghairah itu di pandang dengan riak kosong..baginya wanita yang di temui di club malam ibarat sampah yang tidak layak di jadikan pemilik hatinya.. Akibat bosan melihat aktiviti dalam club terkemuka itu. Kini kakinya mengorak langkah meninggalkan ruang itu sebaik urusanya selesai..dalam diam2 matanya meliar memerharti sekeling untuk mengelak kan identitinya di di kenal pasti..

Jaket denim jenis kulit di buka memaparkan bentuk lekuk tubuhnya yang berotot membuatkan mata2 gadis2 yang berada berhampiran melirik nakal. Dia yang perasan dengan lirik nakal dari gadis itu hanya memandang kosong tanpa ada perasaan tergoda dengan sikap gadis2 itu.

Gerak langkah santai nya membuat kan musuhnya tidak menyedari kehadirannya mask muka di buka dan di buang di tepi tong sampah .rambut yang tersikat kemas di serabutkan untuk mengelak kan identitinya di dikesan..

Cermin mata hitam di keluar di sarung untuk penyamaran sebagai pelancong asing.di sebalik cermin mata hitam itu tersembunyi micro cip untuk merakam situasi sekeliling dan terselit butang camera amaran tentang kehadiran musuhnya.

Perjalanan dia menuju ke tempat penginapan nya terhenti seketika bila anak mata nya tertacap kehadiran seorang gadis yang baru menuruni teksi di hadapan sebuah pintu masuk manhattan. Wajah polos gadis bertudung itu di perhati dengan pandangan sukar di tafsir,sebelum gerak geri gadis itu mula menghilang di sebalik pintu masuk lobi ...

Satu senyuman terbentuk menyimpan seribu satu misteri.bila kehadiran gadis asing itu muncul di depan mata dia ,sebelum di mula menerus kan aktiviti dirinya memasuki ruang lobi manhattan itu.

Impian dia untuk travel negara penuh sejarah itu akhirnya tercapai juga. Sebaik teksi yang di naikinya tiba di hadapan pintu masuk lobi hotel manhattan itu.bersama ucapan terima kasih kini dia mula mengorak langkah kedalam hotel itu bersama beg yang di bawaknya. Wajah polosnya tersenyum riang bila keluarga mengizin kan dirinya melancong di negara lain..

Sebaik dia menghampiri kaunter reception dia mula mengurus kan pendaftaran masuk untuk penginapan. Tingkah watak polos dan ceria dia sedikit sebanyak membuat wanita penjaga kaunter itu tersenyum dengan senang hati sewaktu berurusan dengan guest itu..

Sebaik selesai menguruskan pendaftaran kini kaki nya mengorak langkah menghampiri lif yang bakal membawa dia ke tingkat 27. Tanpa dia menyedari susuk tubuh tegap lelaki mula menghampiri dirinya..

Anak mata nya semakin meliar memerhati susuk tubuh langsing serupa model itu tanpa tuan punya tubuh itu menyedari kehadirannya.susuk tubuh berpakaian simple itu sedikit sebanyak membuat dirinya ingin mengenali gadis itu sebelum anak mata merahnya jatuh pada leher jenjang putih melepak milik gadis itu sedikit sebanyak membuat kan naluri dia bergetar ..
Bauan harum dari rambut gadis yang tersangul rapi membuat kan dia menjilat bibirnya.bauan yang menaikkan nafsunya membuat kan gerak gerinya terhenti sebaik dentingan dari pintu lif menghentikan perbuatannya dari berfantasi liar tentang gadis itu..

Wajahnya di stabil kan menjadi beku untuk mengaburi perbuatannya di tangkap oleh gadis di hadapannya.

Sebaik tubuh gadis itu masuk dalam lif ,dia turut serta membolos diri untuk menyertai gadis itu. Cermin mata hitam yang tersarung di matanya masih tidak di tanggal .suasana sunyi dalam lif itu membuatkan pasangan muda membuat hal masing2.


















Cukup kan 50 coment dan 100 vote baru author update.sbb chapter sebelum ni vote dan coment x memuas kan.kalau still x ada perubahan author stop update ff ni😎







kalau still x ada perubahan author stop update ff ni😎

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

By Aizack_Mesle



 By Aizack_Mesle

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

By DyannRose

By @FufuLieya

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

By @FufuLieya


Ni author yang sangat kreatif cerita dia buat sangat menarik.jemput lah support karya dia .rugi x baca cerita dia.

SECRET HOUSE OF CARD [Unpublish ]Where stories live. Discover now