~9

77 8 4
                                    

--Oppa, ai auzit cum ma ameninta? Oppa!!!

-Ăăă…Hyo las-o! Pentru mine…

-What the fuck! Pentru tine? Sa o las sa o jumoale pe sora-mea pentru tine? Dupa ce ca ai mintit-o pe Yoko, mai ai si tupeul ridicol sa faci asta!

-Hyo, lasa-l in pace! Intervine Yoko.

-Poftim? Chiar ca ti s-au spalat creierii! Revino-ti odata Yoko!

-Mi-am revenit de mult! Dar zic sa nu ii bagi in seama ca devii ca ei! Spune Yoko, dupa plecand.

In ultima secunda, Sehun o prinde de mana si spune:

-Yoko…

-Daca te mai aud pronuntandu-mi numele, jar vei manca! Il ameninta Yoko.

-Tu esti chiar proasta? Cum poti vorbi asa cu oppa al meu? Hăă… Se rasteste Boram la ea.

-Oppa…*o imita Yoko cu o voce pitigaiata, dupa intorcandu-se la Sehun* Vezi sa nu o inseli si pe ea! 

Atunci Boram o ia de par pe Yoko si o arunca la pamant, metaforic vorbind.

-Băi, ticnito! Ia vezi ca ne suparam! Doar eu am voie sa dau in sora-mea. Ma bag eu in cearta.

-Ce sa zic?

-Stii ce sa imi zici? Cum vrei sa te bat. Am doua variante 1. Te bag cu capul in toaleta ori 2. Te arunc pe geam. Mai sunt si buna la suflet sa te las sa alegi.

Intre timp Baek o ia pe Yoko de pe jos si ramane langa ea tinand-o in brate, oarecum. 

-Si am uitat…*spune Boram intorcandu-se catre Yoko* Eu si cu Sehun-oppa suntem de 5 ani impreuna, deci nu are cum sa ma insele.

-Tocmai a facut-o! Te-a inselat cu mine! Sppune Yoko desgustata.

-Yaaa…

-Stii ceva? Din partea mea poti sa-l si f*ti si nu ma supar! Rade Yoko.

-Yoko, acum chiar ca ai intrecut masura! Intervine Tao.

-Eu? Imi pare rau dar cred ca m-ai confundat cu tine….

-Adica?

-Eu oi vorbii ce oi vorbii dar nu fac ce fac?

-Pe limba rommana poti, ca sa inteleg si eu?

-Oare pentru ce a tipat Hyo acum o jumatate de ora la tine?

-Aaaa….

-Beeee…-_- spune Yoko plictisita.

-Asta e o neintelgere! Vedeti voi, nu e ceea ce pare!

-Adica vrei sa spui ca sunt chioara? Tip eu la el.

-Nu, draga! Vine si ma atinge usor pe obraz.

-Ce patetic! Spun eu scarbita.

Apoi impreuna cu Yoko am plecat spre clasa. Tao a inceput sa alerge si sa tipe la Hyo.

Din perspectiva lui Sehun

-Baekhyun, te voi omori cu mana mea!

-Dar ce naiba am facut de te oripilezi asa? Intreaba Baek nedumerit.

-L-ai suparat pe oppa?

-Tu sa taci din gura! *a urlat Sehun la ea* Si tu, spun venind in fata lui Baek, de ce faci asta? Din cauza ta am pierdut cea mai importanta persoana din viata mea. De ce?

-Nu ti-ai dat seama? Intreaba Baek zambind. Nu o vei mai vedea zambindu-ti tie, ci mie. Yoko va fi doar cu un baiat, acela fiind eu.

La cuvintele acelea, i-am dat un pumn in fata, prabusindu-se (nu gasesc cuvantul) de perete si sangerandu-i buza. L-am ridicat si ma uitam la el, vrand sa ii mai dau una.

~RAINDROPS~ //COLABORAREUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum