~2

154 18 1
                                    

Din perspectiva lui Yoko

In timp ce ma chinuiam cu un trapez nenorocit care-mi numara zilele, intra Hyo de buna voie si nesilita de nimeni.

-Domnisoara, la tine ora incepe la si jumatate?

-Mdaa..asa se pare!

-In biroul directorului! Imediat!

-Iarasi? OK!

Offf…cand s-o invata minte? E a zecea, suta, mia oara cand se duce la o ,,barfa,, cu directorul!

Aishhh..copilul asta. In timp ce faceam ca toate alea prin banca, un baiat s-a asezat in locul lui Hyomin.

-Ăăăă…scuze, dar locul asta e ocupat!â

-Cine zice?

-Eu? Spun confuza.

-Profa mi-a spus sa ma asez aici.

Doamna! Aici e locul lui Hyo.

-De acum nu mai e! Sora ta va sta in spatele vostru.

Ma uit in spate si vad un baiat blond care se juca pe telefon, ascultand muzica la maxim.

-Scuza-ma, de ce nu esti atent? M-am rastit eu la el.

-Poftim? Se ridica el.

-Mnimic…

-Asa ziceam si eu! A spus asta asezandu-se la loc.

Intr-o secunda am auzit toate vorbele rele ale colegilor gen: ,,Aia e fata?,, , ,,E singura care poarta uniforma, pfff…ce fraiera,,. Atunci am apucat o foaie de caiet si am rupt-o fara sa vreau.

-Te simti bine? A spus baiatul de langa mine.

-Mdaa…sunt bine. Am spus eu curgandu-mi o lacrima pe obraz.

-Iti vine sa plangi cumva?

-Nuuu…am spus-o cu o voce subtire stergandu-ma la ochi.

-Esti sigura?

Am dat afirmativ din cap si m-am pus pe spate.

-Hey! Care e numele tau?

-Yoko! Dar al tau?

-Sehun! Incantat!

-Si eu!

In timp ce vorbeam cu Sehun, Hyo tocmai tranti-se usa dupa ea.

-Domnisorul, e banca mea. OUT!

-Deacum 5 minute, banca e a mea si a ei. Tu stai aici. S-a ridicat el aratandu-i locul.

-Aishh…Se stramba ea…vezi tu! Cand sa dea in el cu palma am tipat eu.

-Hyo, termina! Du-te in banca!

-Yaaa…asta ti-a spalat creierul sau ce?

-Nu, dar e ora! In pauza faci ce vrei!

-Bine . A spus asta dandu-i un branci in burta si plecand la banca ei.

Cand s-a asezat in banca, cel de langa ea a cazut de pe scaun cand a vazut-o.

-Vreo problema, domnisorul Tao? A intrabat profesoara.

-Nimic…

Ei bine, a mai trecut ceva timp si a venit pauza mare de 40 de mnute. Eu stateam sa imi termin problema de la mate. Am vazut-o pe Hyo impingandu-l pe Sehun in hol. Acum ce fac? Ies pe usa grabita si vad un cerc de copii. Intru printre ei iar in mijloc ii vad pe Sehun si Hyo. Dar de ce Sehun sangera? Oh fuck! Hyo!!

Cand am vrut sa intru intre cei doi, cineva m-a prins de incheietura mainii. Era…..

Hei. Am venit cu urmatorul capitol. Cum vi se pare? Cine credeti ca a prins-o de incheietura? Vreau cat mai multe pareri. ^^
Needitat

~RAINDROPS~ //COLABORAREUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum