-Cum adica ce sa faceti cu noi?
Din perspectiva lui Yoko
Am simtit cum Sehun ma tinea de mana strans. S-a uitat la mine intrebator, spunand in soapta :Vrei sa ii spun eu sau tu?. Am lasat capul in jos, in semn ca nu sunt in stare.
-Oppa...iar te hartuieste fata asta?
-Boram, du-te si impusca-te....intervine Hyo.
-Sunt pro! Afirma Tao si Sehun deodata.
-Yaaa...Oppa?
-Nu mai imi spune asa, tipa Sehun, nu sunt si nici nu voi fi oppa al tau, ci al lui Yoko. Spune asta uitandu-se la mine si zambindu-mi.
-Stati putin, voi v-ati impacat? Intreaba Baek
-Nu vezi? Ma fortez eu.
-Woah...felicitari. Stiam ca asa se va intampla. Ma bucur pentru voi!
-Huh?? Ne miram toti.
-Ce am zis?
-Mersi, bai! Spune Sehun dand mana prieteneste cu el.
-Prieteni?
-Prieteni!
Intre timp apare si directorul.
-Ce se intampla pe aici copii? Mi-am auzit fata tipand. Scumpete, s-a intamplat ceva?
-Tati, oppa iubeste alta fata! M-a inselat! Incepe sa se smiorcaie Boram.
-Ce??? Sehun, treci imediat in biroul meu.
-Ce?? Dar de ce? Intervin eu.
-Vrei si tu sa fi exmatriculata odata cu el?
-Ce?
-Ti minte, nu, Sehun? Ca am zis cand aud ca o vei insela pe Boram, vei fi exmatriculat! Iar tu ai acceptat. Acum, nu mai trebuie sa te duci pana in birou, ci aduna-ti lucrurile si pleaca.
Sehun nu i-a mai reprosat nimic si s-a dus la el la banca sa-si stranga lucrurile. Ma duc langa el si il iau de mana zicand:
-Nu poti face asta!
Sehun a oftat zambind si mi-a spus:
-Te astept pana cand termini orele. Te duc cu masina acasa! m-a sarutat dupa care a plecat lasandu-ma cu ochii in soare.
Dupa ce a plecat el, a fost cel mai mare chin. Inca doua ore singura? Cei doi porumbei din spatele meu, Hyo si Tao, radeau intruna si zambeau unul la altul. Mi-am intors privirea catre scaunul unde Sehun statea de obicei si asa am ramas pana la ultima ora. Dintr-o data imi da cineva o palma pe spate tare asta facandu-ma sa tip!
-Domnisoara Park Yoko, daca ai chef de joaca, te rog iesi de la ora mea!
-Pot sa imi iau si ghiozdanul, ca e ultima ora si macar sa plec! Intreb eu.
-Fa ce vrei, fetita!
-Ok, bye!
Ies fericita din clasa si dau sa ies din scoala. M-am benoclat dupa Sehun si l-am vazut. Era sprijinit de masina, fiind putin ingandurat. Am alergat spre el, sperand ca il voi speria, dar neahh...am cerut imposibilul., nu-i asa?
-Oppa!! Mi-a fost dor de tine!
-Am lipsit doar 2 ore din aria ta vizuala!
Scot limba la el si il sarut.-Si te-ai gandit la ce scoala te muti? Vreau sa ma mut cu tine!
-Mmm..pai, nu cred ca ma mai mut!
-Ce vrei sa spui?
-As zice sa ma las de chestia asta! Sa traiesc liber! Dar daca si tu te lasi de scoala, te bat, clar? Deci, nu face asta!