-De cand ai venit aici, mi-ai facut capul calendar flocait-o! Nu te mai suport!
-Yaaa...tipa Boram vrand sa imi dea o palma dar Baek o opreste.
-Boram! Inceteaza! Si tu! Yoko! Nu va mai certati! Spune Baek
-What the fuck....intervine Hyo uimita.
-Deci, Boram, *spune Baek*, inceteaza! Ai stiut tot timpul ca Sehun nu te iubeste, dar nu ai vrut sa recunosti! Ai vrut sa il tii cu forta langa tine. Nu asa iubesti o persoana. Trebuie sa fi tu insati si sa te placa asa cum esti, daca nu te place asa, ce dracu, mai sunt multi baieti in lumea asta! Claros?
Toate 3 am ramas uimite cu gura pana la pamant! Ce dracului! Baekhyun a zis asta?
-Ce va uitati asa la mine? Stiu ca sunt chipes dar nici chiar asa! Rade Baek.
-Vrei sa sti ceva? Intreb eu.
-Uimeste-ma!
-Ne uimesti pe zi ce trece!
-Serios?
-Mdaa...esti bun la romane...spune Hyomin.
-Ce se intampla aici? Iar voi doua? Spune Directorul. Ce i-ati mai facut scumpei mele fete.
-Tati, nu au facut nimic rau. E in regula!
Alta stare de soc. Ce naibii am pierdut? Oare...Baek si Boram au fost violati de extraterestii? Nope, nu-i asta! Dar poate..mhhmmm. Suspicios!
-Serios? Nici-un accident?
-Si tati....vreau sa te rog ceva!
-Desigur!
-Poti sa il primesti inapoi la scoala pe Sehun?
-Dar ce ti-a venit draga?
-Ieri am fost doar geloasa si nervoasa..off...tati, nu e vina lui!
-Pai, daca asta e, il primesc cu cea mai mare placere inapoi!
Dupa 5 minute
Normal ca au fost violati de extraterestrii, altceva nu era. Cand ajung in banca mea, unde eram singura, ii trimit un mesaj lui Sehun sa vina in fata scolii la 13:25. Atunci aveam ora de sport iar eu cu Hyo si Tao nu vom face, ci vom sta in clasa sa ii facem lui Sehun primirea calda.
Imediat incepe ora de biologie. La cedracu imi trebuie, nu stiu, adica pe viitor nu o sa ma pun pe disecat broaste. Mai stiii...bai, eu de cine naibii am fost violata? Ahhh...mda.DIN PERSPECTIVA LUI HYOMIN
Ma plictiseam de moarte la biologia asta aa ca mi-a venit o idee. Ma conversez cu Yoko si incepem sa ne holbam la Tao speriate!
-Fetelorrr, s-a intamplat ceva? Intreaba Tao nedumerit.
-Ai u-u-un pa-pa-painjen pe umar! Zic eu speriata.
-Si e chiar foarte mare! Se mira Yoko.
-Unde? A tipat Tao.
A dat cu mana speriat si a mai si cazut bine, perfect, cred ca a gaurit si parchetul. Eu si cu Yoko nu mai puteam de ras, zici ca eram baute, la propriu si la figurat. Tao se pune pe scaun nervos si ne da cate un bobarnac in nas la amandoua.
-Domnisorii de acolo! Daca aveti chef de joaca, va rog iesiti afara! Spune profa.
-Haideti sa iesim ca m-am plictisit! Spune Yoko cascand!
-Afara, atunci!
Cand Tao a trecut pe langa Baek, i-a dat o sticla plina cu apa in mana.
-Te tin eu minte! Tip catre Baek.