Sonunda Berk'e mesaj atmıştım ama hiç içimden atmak gelmedi çünkü artık konuşmak bile istemiyordum Berk'le ne oldu bende bilmiyorum.
-'Selam' diyerek' mesaj attım.
Hemen cevap yazdı galiba mesaj atmamı filan bekliyo çocuk mdfnkdsl
-'Selam' diyerek' cevap yazdı .
Tabi ben bişey yazmadım yazmak istemiyodu Berk'e hiç bişey ya da konuşmak ne olduda böyleyim ben içime filan bişey mi girdiki acaba.
*
*
*
*
*
*
10 dakika geçtikten sonra Doğa'yı alıp denize girmee gittik.Deniz güzel gözüküyodu ama bugün ne olduysa hiç bir şey yapmak istemiyodu canım.Doğay'la oturduk kuma ve konuşmaya başladık.
-1 hafta sonra okullar açılcak ne yapacağız?' diyerek söze girdim.
-Yapacak bişeyimiz yok 1 hafta sonra dönücez ve okulla gidicez her zaman ki gibi sıkıcı günlere gidicez.' diyerek beni bunaltmaya devam etti.
-Evettttt eve dönüp mal mla okulla gidicez ne kadar çabuk zaman geçiyo ben daha yeni gelmiştim gibi hisediyorum ben gitmek istemiyorum eve gidersem ölücemmmmm mfjdkfjahjdsk. diyerek konuştum.
Doğa beni takmamıştı acaba öldümü ki.Hiç kıpırdamıyo bence öldü diye içimden söyleniyodum ölseydi acaba nolurdu gerçekten çok merak ettim kim benle okulda dalga geçcekti kim bana yemek alıp getircekti daha önemlisi kim benim değerlim olcaktı.Tamam karar verdim o ölürse ben ölcem en mantıklısı.
-Allahım ne zekiyim dsjfkjsjl.
Keşke gülmeseydim benim aklıma ediyim neden güldüm ki şimdi herkes bana bakıyo işte o kadar popiyim ki herkes bana bakıyo derken arkadan Berk geldi.Şimdi tam zamanı içimden konuşmanın.Allahım bu çocuk neden beni yanlız bırakmıyo neden beni buluyo bune lan çocuğun sanki takip şeyi varmış gibi habire takip ediyo yakında odamda da bulurum çocuğu derken Berk yanıma geldi ve oturdu.Bu çocuk ne kadar yüzsüz hemen oturuyo belki arkadaşım gelcek oraya öküz yaa.-Selam. diyerek söze girdim yeniden.
-Selam. dedi ve güldü.
Neden güldü şimdiki bu yoksa bana aşık mı yok lan ne aşığı benim gibi çirkin kıza mı aşık olcak ölsem daha iyi diye kendi kendime konuşuyodum ben ne kadar malım ndjfka.
*
*
*
Berk bi anda ban seslendi.
-Nehir. dedi.
-Efendim. diyerek cevap verdim.
-Beni ne zaman takmayı planlıyosun. diyerek bana kızdı.
Bu çocuk kimde ban kızıyo şimdi onun o lanet kafasını kesicem lan daha bana annem kızmıyo tamam kızıyoda şimdi o konulara girmiyelim.
-Takıyorum seni sadece bi naber dediğine cevap vermedim bu kadar atar yapmaksan işimiz zor. diyerek bende Berk'e kızdım.
Arkadaşlarım artık hemen yazamıyorum yeni bölümleri ama okuyucu sayısına göre yazıcam artık çünkü az okuyucu sayım.Görüşürüz sizi seviyorum.Kitabımı okuyanlara gerçekten çok teşekkür ederim ve sizi daha çokk seviyorumm <3 <3 ^_