Galiba bir şeyler demişti ama ben duymadım o kadar kısık sesle söyediki anlamadım.Kızmıştım hem elimi tutuyo hen soru soruyorun cevap vermiyo sinir oldum.Yanından kalkıp deniz kenarına gittim kumlara oturup kendi kendime konuşmaya başladım herkes bana delimiş gibi bakırdı bi ara ben deli değilim diye bakışı attım tabi kimse anlamadı çünkü onlar kendi kendine konuşmuyo benim gibi.
*
*
*
*
*
On dakka sonra filab telefonum çalmaya başladı arayan “Annen'di” bu kadın neden habire beni arıyo bi huzur vermedi böyle konuşurken telefonu açtım ve nazik bi sesle “he” dedim napıyım ben bu kadar nazik olabiliyorum asgjk.Annem ise napıyon kızım diyerek söze girdi bi anda bi şey isticekmiś gibi hisettim.İyiyim anne diyerek cevap verdim annem tamam diyerek suratıma kapatmıştı bu kadın delimi hem arıyo hemde suratıma kapatıyo onun için kafasını kesceğim geliyo kadının alsdfgj.Deniz kenarından kalkıp odama gittim keşke gitmez olaydım oda almış başını gidiyodu tabi Doğa hanım kıyafet arıyodu bu kız evdede böylese annesine sabır diliyorum Doğa'nın odasını toplamak bi ölüm bi kere topladım ordab biliyom.Doğa beni görmeden odadan kaçmaya başardım işte ben asdlnobivg.Bilin bakalım karşıdan kim geliyo meteor gibi bi çocuk tamam burda herkes meteorda bu çocuk meteorun içine dalmış bildiğin.Cool yürümeye çalışırkeb gel sen çocuğa çarp mal kafam sen ne cool yürümeye çalışıyon salağım işte.Çocuğa çarptıktan sonra yere yapıştım dedim ben size çocuk meteor diye lbkbtjf.
*
*
*
*
*
*
Şimdilik bu kadar aklıma bu kadar geldi.Sizi seviyorum görüşürüz.. ❤✌