"YAKIŞIKLI"

459 16 0
                                    

Her zaman ki okul olmasa bile erken kalktım annemde erken kalktığı için hemen annemin yanına gidip yanağına gidip küçük bir öpücük kondurdum ve günaydın dedim annemde her zaman ki nerden çıktı bu öpücükler illa bir şey bulucaktı annem.Anneme hemen Doğay'la AVM'ye gidebilirmiyiz diye sordum annem 1-2 dakka bekleyip tamam gidebilirsin dedi hemen odama çıkıp Doğa'yı aradım ve hemen AVM'ye gidiyoruz dedim hemen kabul etti o zaman saat 12'de buluşuyoruz dedim ve kapatım telefonu.Dolabımı açıp ne giyeceğime karar verdim  altıma deri siyah eteğimi giyip üstümede biraz göbeği açık tşortümü giyip hafif bir makyaj yapıpı saçımı yapmaya gittim banyoya her zaman ki gibi saçımı açıp uçlarını biraz dalgalandırdıktan sonra hazırdım.Doğa'yı aradım nerdesin lann diyip piç sımaylı yaptım Doğa hemen cevap verip sizin eve geliyorum dedi tamam diyip telefonu kapattım.Aşağa indim ve Doğa gelene kadar televizyon izledim 10 dakka sonra Doğa gelmişti zil çaldığı an kapıya koştum ve açtım anne bağırdım anne biz çıkıyoruz görüşürüz dedim ve çıktık.AVM yakın olduğu için yürüyerek gitmiştik yolda yürürken Doğa'ya ne zaman Antalya'ya gidiyorsunuz dedim Doğa'da 1 hafta sonra dedi içimden ne kadar şanlı bir kız derken karşıdan yakışıklı bir çocuk geliyordu Doğay'la birbirimize bakıp güldük tabikide çocuk bize bakıp güldü bize karşılık verdi diye o kadat çok sevinmiştik ki olsun diyip yürümeye devam ettik ve sonunda AVM'ye gelmiştik sabah bir şey yemediğim için yemek reyonuna gidip yemek yedik.Sinamaların oraya gittik ve  tam bir film bileti almaya gittiğimiz an bir çocuk gelip dudağıma yapıştı ben içimden ne oluyor diye düşünüyordum çocuk öpmeyi bırakmıştı ve açıklama yaptı bana bir iddaya girdik dedi bende ne iddası diyerek cevap verdim oda ilk gördüğün kızı 1 dakka öp demişlerdi bende seni görüp gelip öptüm dedi bende  her zaman ki gibi içimden bu çocuk napmaya çalışıyor dedim ve çocuğa bir daha karşıma çıkma diyip ittim.Doğa hemen yakışıklı çocuk keşke beni görseydi dedi ve tokat attım doğaya sinamaya giricekmiyiz diye bağırdım ve film biletini aldık filmin isimi “Yıldızlar Arasıydı” film güzel bir şeye benziyordu filme daha 1 saat vardı ve dolaşmaya karar verdik dolaşırken 1saat geçmişti bile hemen sinamanın oraya koşuyorduk filme geç kalmamıştık çünkü filmin başında mal mal reklamlar çıkıyordu sonunda başlamıştı.Yanıma baktığımda dudağıma yapışan çocuk oturuyordu hemen Doğa'ya dönüp yanıma bak dedim dediğim an Doğa yanıma bakıp şoka girdi şu senin dudağına yapışan çocuk değilmi dedi evet diyip filme geri döndüm film çok garipti adam 5. boyuttaydı tuhaf ama heyecanlıydı film mola vermiştik.Doğa dönüp ben lavaboya gidiyorum diyip çıktım koşa koşa lavaboya gittim ve saçımı düzeltip makyajıma baktım neden bunu yapıyorum bilmiyordum acaba kimin için düşünüp dudağıma yapışan çocuk gelmişti aklıma hemen o çocuğu unuttup Doğa'nın yanına gitmiştim lambalar daha kapanmamıştı şükürler olsun ki yoksa bir yere takılıp düşmekten korkuyordum.Daha lambalar kapanmadığı için yanıma gelmişti o salak bana bakıp güldü ama ben karşılık vermemiştim çocuk öylece kalmıştı çocukda baya yakışıklıydı telefon numarımı istese verecek gibiydim film başlamıştı 1 saat sonra bitmişti film 3 saat sürmüştü 3 saat o salakla yan yana oturmuştum.Saate baktım ve saat 7'ye geliyordu yorulduğum için eve gittim.Eve gittiğimde  banyoya gittim ve duşa girdim rahatlamıştım odaya gidip pıjamalarımı giymiştim penimbe puflarımı giyerek aşağıya inip koltuğa yayılmıştıp aklıma leptobum gelmişti çok üşenmiştik kalkıp almaya annemde yukarda olduğu için seslenip annem söyledim.Annemde getirdi ve hemen twitter'ra girip yeni bir şeyler geldimi diye bakıyordum.Uykumun geldiğini fark edip odama çıktım ve saçımı topuz yapıp yatağa yatıp uyumaya çalıştım ve en sonunda uyumuştum..
Yarın  filan yeni bölümü çıkıcak iyi gecelerr

"İlk Öpücük"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin