7.BÖLÜM

215 10 0
                                    

Güneşlendikden sonra Doğa'yı yanlız bırakıp odaya gittim neden mal gibi odaya gittiysem boşver.Birden Berk çıktı karşıma çocuk o kadar yakışıklıki ölebilirimm adfdffh.Hemen naber filan diyip konuya girdi akşam parti var benimle gelirmisin? dedi biraz düşündükten sonra ağzımdan evet diye bi kelime çıktı iç sesim o kadar heyecanlıydı ki Berk o zaman seni saat 8'de alırın diyerek gitti hemen odaya gidip kıyafet aramaya başladım en sonunda bulmuştun siyah bir elbise ayakkabı olarakta siyah düz bir bobet giymiştim banyoya gidip makyaj yapmıştım sıra saçıma gelmişti her zaman ki gibi açık bırakıp uçlarını dalgalandırdım saate baktığımda daha 7'di biraz wattpaden kitap okudum ve saat 8 olmuştu.Kapı çaldı hemen gidip açtım bizim yakışıklı Berk'imiz gelmişti o kadar tatlı olmuştu kii nkngf beni süzdükten sonra çok güzelsin diyip güldü bende salak gibi sağol diyip çocuğa hiç bir şey dememiştim.Sonra aklıma geldi ve sende çok yakışıklı olmuşsun diyerek partiye gittik.Parti bizim kampta olduğu için 5 dakkada partideydik.İçeriye girdiğimizde herkes bize bakıyodu birden içimden bizde bi şey mi var diye düşündüm birbirimize baktık ve yürümeye devam ettik hemen bi masa bulup oturduk.Neden bize öyle baktıklarını bi anda düşündüm ve Berk benim elimi tutmuştu ben tabi hiç fark etmedim ne kadar mal bi insanım hiç fark etmiyorum kfdfdbo.Berk'e baktım neden benim elimi tuttun diye sordum berk ise takmadı beni yeniden sordum neden elimi tuttun diye bu sefer takmıştı bilmiyorum diyerek sohbetti bittirdi.Neden hep böyle yapıyordu ki...
Artık 7. 8. bölüm diye yazcam öbür türlü bulamıyorum isim iyi gecelerr sizi seviyorumm...❤

"İlk Öpücük"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin