Kahvaltımı yapıp odaya doğru yürümeye başlamıştım arkamdan biri bana bağırmaya başlamıştı Berk'in sesine benziyordu arkama dönüp baktım ve Berk çıktı efendim diyerek cevap verdim benimle dolaşmak istermisin diyerek sordu bana biraz düşündükten sonra evet diyerek cevap verdim.Deniz kenarına gitmiştik bana sorular soruyordu bazılarını dinlemeyip içimden bu kadar yakışıklı bir çocuk nasıl benimle dolaşıyor diyorumdum.Berk benden cevap alamayıp seslendi bana efendim diyerek beni dinliyormusun dedi özür dilerim dalmışım dedim ve yürümeye devam ettik.Berk'e benim gitmem lazım arkadaşıma bakıcam diyerek Berk'in yanından ayrıldım ve Doğa'nın yanına gitmiştim odaya gittim an her yer dağınıktı Doğa şaşkın şaşkın bakıyordum Doğa napıyım kıyafet arıyordum sorub değil diyip içeriye girdim biraz dinlendikten sonra duşa girmeye karar verdim çamaşırlarımı hazırlıyıp duşa girdim 30 dakka sonra filan çıktım Doğa her yeri toplamıştı teşekkürler diyip güldüm.Doğa galiba bir yere gidicekti çünkü hazırlanmıştı ben yorgun olduğum için çıkmadım dışarıya yatağa uzanıp biraz kitap okumaya başladım.Doğa ben çıkıyorum diyerek odadan ayrıldı ben odada tektim kitabımı okumaya devam ettim kitaptan sıkılmaya başlamıştım ve televizyonu açmıştım.Televizyon izlerken uyuya kalmıştım.Bir ya da iki saatir uyuyormuşum saat 11 filan olmuştu galiba telefonuma baktığımda 10 cevapsız arama vardı “annemdi” hemen annemi arayıp ne oldu anne diyip annem hemen nasılsın kızım yemekleri nasıl güzel yer mi diye saymaya başladı anne bi sakın ol diyerek konuşmasını kesmiştim annem tamam dimişti ben konuşmaya başladım burası çok güzel yemekleride çok güzel merak etme anne bir şeyim yok anne sakın düşünme beni sende tatilini yaşa demiştim annem tamam kızım seni çok seviyorum diyerek kapattım....