"Antalya"

316 13 0
                                    

Annemin  her zaman ki beni bağırarak uyandırmıştı uyanır uyanmaz masamın üstündeki mektubu gördüm ve hemen gidip baktım.Hemen açtım mektubu ve içinde Antalya bileti vardı koşa koşa aşağıya indim ve anneme sordum anne bunu sen mi aldın diye annem evet yaz tatilinde pineklemeyimi düşünüyordun diyip bir kahkaha attı annem hemen odaya git bavulunu hazırla demeden yukarıya çıkıp Doğa'yı aradım Antalyaya gidiyorum dedim Doğa bizimle gel demesiyle tamam diyip kapadım.Bavulumu çıkarıp hazırlamaya başladım şortlarımı,tşortlerimi,elbiselerimi ve bir kaç taneden kot koydum banyoya gidip tarağımı,diş fırçamı aldım.Annem bağırdı hızlı ol dedi.Ben hazırdım sadece üstümü değişçektim hemen üstümü değiştirip banyoya gidip saçımı düzleştirdim.Doğa'yı arayıp kanka saat kaçta gidiceğimizi sordum Doğa'da 2de ben seni alıcam dedi tamam diyip kapattım.Çok heyecanlıydım ilk defa en yakın arkadaşımla tatile gidicektim ve annem gelmicekti ne kadar güzel afgk.Yanıma küçük bir çanta aldım içine kulaklığımı,güneş gözlüğümü filan koydum.Bavuluma baktım eksik bir şey var mı diye sadece makyaj eşyalarım eksikti onlarıda koydum ve işim bitince kapatıp aşağıya indim.Annem bana gevrek koymuştu Doğa gelene kadar onu yedim yedikten sonra televizyonu açıp NR1 açtım ve dinlemeye başladım.Saat 2 olmuştu ve Doğa geldi annemi öpüp çıktık evden taksiye binip havalimanına gidip uçağımızı bekledik.Uçak geldiği an hemen gidip bindik içerde kos kacaman bir kahkaha attık ve herkes bize bakmaya başladı hiç kimseyi takmıyıp daha çok kahkaha attık.En sonunda uçak kalkacaktı kalkmadan önce Doğay'la bir selfie çekindik ve instagrama attım altınada “Bekle Bizi Antalya” yazdım.Uçak havalanmıştı.Sonunda Antalya'ya gidiyorduk ve yanımda en iyi arkadaşım vardı. Yarım saat sonra yiyecek-içecek servisi başlamıştı biz arkalarda olduğumuz için en son bize gelmişti sıra 2 tane kola ve 2 tanede kek alıp gülümsedik.Yol 8 saati onun için biraz şarkı dimlemeye karar vermiştim Doğa ise televizyon izlicekti.Şarkı dinlerken zamanın nasıl geçtiğini anlamamıştım ve hava kararmıştı uyumaya karar vermiştik Doğayla ben kafamı cama yaslıyıp uyumaya başladım Doğa'da benim omzuma başını koyup uyudu..
Biraz kısa oldu ama olsun.Akşam öbür bölümü yazıcam görüşürüz..

"İlk Öpücük"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin