0.6

635 54 19
                                    

Chaeyoung

"Vaktim azalıyor chaeyoung. Ve gün geldiğinde başıma kral tacını takdığımda yanı başımda sen olacaksın.

Ya isteyerek ya zorla."

Prensin söylediği sözler hala kafamda yankılanıyordu. Bu konuşmanın üzerinden günler geçmiş ve biz saraya dönmüştük ve şu an akşam saati serada uğraşıyordum. Ama bana söyledikleri aklımdan çıkmıyordu.

'Senin gözünü hırs bürümüş! Bu şekilde nasıl kral olacağını düşünürsün?!'

'Nasıl kral olacağım sana kalmadı chaeyoung. Bu işi güzellikle yapmak istedim. Ama sen inatla kaçma derdindesin. Ben elinde sonunda istediğimi alacağım. Zorlamak sadece senin zararına olur.'

'Beni tehdit mi ediyorsun?'

'Sen nasıl anlamak istersen artık. Fakat zamanım azalıyor. Bunu düşünmen için sana biraz daha süre vereceğim. İyicene düşün taşın. Bu evlilik sadece benim yararıma değil  Burgonya krallığının da yararına olacak unutma.'

Ne kadar istemesem de son dediğinde haklıydı. Onla evlenmek bu krallığa büyük bir yarar sağlayacaktı. Böyle askeri bir güç sahibi olan kral demek olası bir savaşta bir galibiyet demekti.

"Prenses chaeyoung, akşam yemeği için çağırılıyorsunuz."

"Tamam, geliyorum hemen."

...

"Afiyet olsun."

Kralın sözleriyle yemeğe başlamıştık. Masa sessizdi ve ağabeyim bana kralın bugün önemli bir konu konuşacağını söylemişti.

"Evet, bugün sizinle konuşmak istediğim önemli bir konu var."

İşte başlıyoruz.

"Daha doğrusu chaeyoung ile."

Ne?

"Bir sorun mu var kralım?"

"Sorun yok."

Kral ellerini peçete ile silip masada birleştirdi ve konuşmaya başladı.

"Bugün Büyük Aragon krallığının küçük prensi jeon jungkook'dan bir mektup aldım."

"Ne hakkında kralım?"

Ağabeyim haberi yoktu bu durumdan fakat ben ne istediğini biliyordum.

"Prens jungkook yakın bir zaman içerisinde bir evlilik gerçekleştirmeyi düşünüyor. Bunun için kendisi farklı krallıkların prensesleri ile görüşmeler gerçekleştirdi. Hatta krallığımızdan prenses tzuyu ile de görüştü. Ve en sonunda da kararını vermiş."

Masadaki gergin sessizlik beni ürkütüyordu.

"Prens jungkook, kızım prenses chaeyoung ile evlenmek istediğini iletti bana."

"Ama kralım chaeyoung ile tanışmıyorlar bile."

Ağabeyimin ragako köyündeki komuşmamızdan haberi yoktu. Kimsenin yoktu hatta. Çünkü bu olanları hiç olmamış gibi kabul etmek istemiştim.

"Kralım ben size istemediğimi belirtmiştim. Ayrıca şifacılar olarak gittiğimiz ragako kasabasında prens jungkook ile tanışma fırsatı buldum. Orda da kendisine söyledim istemediğimi."

"Biliyorum kızım. Fakat prens jungkook istediğini ve eğer kabul etmezsek onun yönetiminde olan kasabaların krallığımızla olan ticaretini keseceğini söyledi. Ve bildiğiniz üzere bu krallığın en büyük ticareti o kasabalarla oluyor. Prensin yönetimindeki kasabalar büyük ticaret merkezleri iken bunun kesilmesi bizim elimizi ayağımızı bağlar."

DARK KING, RosekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin