Barry semnou v náruči proběhl celé město během pár vteřin. Nevěděla jsem jestli vinou rozmazaného obrazu byla ta šílená rychlost nebo alkoholu. Je možné, že oboje ty věci na to měli vliv.
Rukami jsem se pevně držela jeho trička a ležela v jeho náruči. Konečně jsem ucítila známou vůni a to znamenalo, že už jsme doma.
Barry mě celou tu dobu pevně držel a vypadalo to, jako bych pro něj nebyla žádnou zátěží. Jakoby pro něj padesát kilo pro něj nebyl žádný problém.
Ucítila jsem jak otevírá dveře a vchází do jednoho z pokojů.
- Žiješ? - rozesmátý hlas Barryho mě probudil ze snu.
- Žiju. - zašeptala jsem a konečně otevřela oči. Díval se na mě s úsměvem na tváři. - Doufám, že ses bavil alespoň z poloviny tak skvěle jako já. - zamumlala jsem tiše a usmála se. Pokýval hlavou.
- Ani nevíš jak moc. - odpověděl - Byl to úžasný večer. - vysvobodila jsem se z jeho objetí a stoupla si na vlastní nohy. Sundala jsem si podpatky z nohou a hodila je do kouta pokoje.
Usmála jsem se na Barryho a začala jsem si rozepínat zámek od šatů, který se nacházel na zádech.
- Řeknu ti, že už dlouho jsem se tak nebavila. - přiznala jsem a snažila se rozepnout ten debilní zámek. Všimla jsem si jak se Barry lehce začervenal a přišel ke mě zezadu, aby se už nedíval nedíval na to moje trápení s tou prokletou věci. - Pomůžeš mi? - povzdechla jsem si, když další pokusy se z těch šatů dostat nevyšly. Barry se nejistě otočil mým směrem. - No ták, nedívej se tak na mě. - povzdechla jsem si - Viděl si mě už v podprsence a jen samotným ručníku. - připomněla jsem mu naše první setkání.
- Klidně. - pokýval hlavou. Než jsem se otočila, ucítila jsem jak šaty z mého těla padají a na jejím místě se objevilo pyžamo. Udělal to neuvěřitelně rychle... Podíval se na mě s úsměvem. - A je po křiku. - pokrčil rameny. Podívala jsem se na něj a nějak se mi udělalo horko.
Je zapnuté topení? Možná je to tím alkoholem? Nebo je to tím, že je tenhle kluk až moc přitažlivý?
- Nešmíroval si, že ne? - zasmála jsem se a on jen zakroutil hlavou.
- Myslím si, že to bych pak nebyl hrdina. - mrkl na mě. Pokrčila jsem rameny.
- Jsi mým hrdinou. - usmála jsem se na něj.
- Jdi už spát, začínáš už říkat nesmysli. - protočila jsem oči, ale poslechla jsem ho a mířila si to do postele a Barry hned za mnou. Odkryl peřinu, já jsem toho momentu využila a skočila do postele a Barry mě tou peřinou přikryl. S vděkem jsem se na něj podívala.
Nevím, jak ti mám poděkovat. - zašeptala jsem a stále se mu dívala do očí. Mrkl na mě.
- Nemáš za co. - chytil moji dlaň, lehce ji pohladil a mě se udělalo nějak horko. Nemohla jsem se udržet a musela se usmát. - To já bych ti měl děkovat. - zasmál se - Kdyby nebylo tebe, tak bych večer strávil sledováním Netflixu anebo pomáhaním Iris. - zamumlal. Obraz před očima byl stále rozmazaný a jsem si jistá, že zítra si z tohoto večera moc pamatovat nebudu, ale nebudu toho litovat. Nikdy jsem se nebavila tak dobře, jako dnes s Barrym. - Už tě nebudu otravovat. - chtěl vstát z mé postele, ale rychle jsem ho chytila za ruku. Podíval se na mě zaskočeně.
- Mám ještě jednu prosbu. - zašeptala jsem - Mohl by si semnou dnes zůstat? - všimla jsem si, že jsem ho tou prosbou zaskočila. Určitě kdyby nebylo alkoholu, tak bych něco takového neřekla, jen jsem prostě tu noc nechtěla být sama... Barry se chvíli pral s myšlenkami, ale nakonec pokýval hlavou.
- Zůstanu. - usmál se. Obešel si tu postel a při tom si stihl sundat boty. Ucítila jsem jak odkrývá peřinu a lehá si vedle mě. Teplo, které z něj přímo táhlo bylo tak příjemné, že jsem se nemohla udržet, tak jsem se k němu přisunula blíže a lehla si na jeho hruď. Znovu jsem se zhluboka nadechla a ucítila tu nádhernou vůni kolínské.
-Děkuji. - zašeptala jsem a zaklonila hlavu směrem na horu, abych se mu podívala do očí. Ucítila jsem jeho dlaň, která se přesunula na mé záda a silněji si mě k němu přitahuje. Nebránila jsem se, neměla jsem k tomu sebe menší důvod.
- Nemáš za co. - odpověděl stejně tiše.
- Nedokážeš si představit, jak jsem opilá. - zasmála jsem se i když to spíš připomínalo nějakého opilce. Barry udělal to samé.
- Vidím, Emmo. - zamumlal - A slyším. - znovu jsem se začala smát.
Zhluboka jsem se nadechla a natiskla se blíž k Barrymu. Ležela jsem na levém boku, takže pravou dlaň jsem položila na jeho hruď a mohla tak cítit jeho pravidelné bití srdce. Zavřela jsem oči a užívala si přítomnost Allena, který ležel hned vedle mě. Ten pocit byl nepopsatelný.
Objevil se ale jeden problém. Barry Allena už pro mě nebyl pouze známý nebo kamarád. Stával se pro mě čím dál vážnější a lhala bych, kdybych řekla, že mě nepřitahuje.
Postava ideální, charakter ideální. Co já bych dala za to, mít ho v posteli každý den....
Na tu myšlenku jsem se pod nosem usmála.
- Směješ se kvůli přes sen anebo ses už zbláznila? - uslyšela jsem šept Barryho při mém uchu. Znovu ta husí kůže...
- Nespím. - zašeptala jsem jedině a olízla si jazykem rty. Cítila jsem, jak pomalu začínám usínat. Únava a alkohol začínal mít nade mnou převahu...
( pozn. autorky)
Chci jen upozornit, že to co se bude dít v následují části, se mi bude celkem blbě překládat. Takže se moc omlouvám, pokud to nebude nějak dobrý, chci jen říct, že je to poprvé co něco takového budu překládat a nemůžu to všechno přeložit do slova, takže něco musím poupravit. Snad to pochopíte a nebudete se zlobit, kdyby to nebylo podle vašich představ. Užijte si to. Myslím, že spousta z vás na tenhle moment čekala.
- Možná mě za to nezabiješ. - uslyšela jsem ještě a pak jsem jen pocítila rozehřáté rty Allena na těch svých. Nebyla jsem schopná pochopit, co se to děje. Barry silněji zmáčkl můj pas. Ucítila jsem jeho jazyk mezi rty a lehce pootevřela ústa. Byla jsem sice opilá, ale dobře jsem si uvědomovala, co se děje. Po pár krátkých vteřinách jsem ucítila, jak se chce odtáhnout. Já jsem měla ale jiné plány. Zvedla jsem ruku, zapletla ji do jeho vlasů a znovu si ho k sobě blíže přitáhla. Ucítila jsem, jak se lehce usmál a znovu se silněji přisál na mé rty.
Další plusový bod pro Barryho Allena, ďábelsky líbá...
***
Snad se vám kapitola líbila a doufám, že jsem vás v té poslední části moc nezklamala. Opravdu jsem se snažila to přeložit tak, aby to mělo hlavu a patu, ale především tak, aby vás to bavilo. Tak mi pak dejte vědět, jestli se kapitola líbila. Krásný večer všem.
xoxo Sanny♥
ČTEŠ
Too Fast | Barry Allen
FanfictionEmma Queen, mladší sestra Olivera a Thei. Devatenáctiletá blondýnka, která má talent dostávat se do problémů. Tentokrát přišel čas jít na vysokou a postavit se dalším výzvám, které jí život nachystal. Aby si mohla splnit svá přání, ji bratr posílá...