Chapter One.

203 14 1
                                    




Chci pouze říct, že autorka se zde zmiňuje o o tom, že má Oliver tmavě blond vlasy a že to tak našla na internetu a také se to tak psalo v knize, takže to nechtěla měnit a já zachovala původní verzi. Snad se nezlobíte a pochopíte to. 😁

-Ollie, ten policista si to vymyslel, takhle to nebylo! - zasténala jsem a šla za bratrem. Oliver stihl zaplatit za mě kauci, vytáhnout mě z cely a teď je na mě naštvaný.

Byla jsem drzá na policistu a ten frajer mě za to chtěl zavřít, chápete? Chtěl mě zadržet na dvacet čtyři hodin....

-Ty ses snad už do čista zbláznila nebo co ? - zavrčel, když jsme se zastavili před našimi motorkami - Naposledy si jakoby nic vzala zbraň z mého úkrytu a tajně si mě sledovala! Připomenout ti koho jsem tehdy sledoval? - zavrčel a já zakroutila hlavou. Ano, opravdu se taková situace nedávno stala... Ale šla jsem tam, protože jsem se o něj bála! A sledoval Malcolma Merlyna... - A teď tě vytahuju z vězení, protože jsi jela moc rychle! Emmo to není řešení. - podíval se na mě s bolestí v očích.

On na mě není naštvaný. On je zklamaný. A to je snad ještě horší.

-Ollie, pochop mě. - zasténala jsem - Ty a Thea si můžete běhat v kapucích, se zbraní po městě, a mě není dovoleno jít ani na párty. - odfrkla jsem si - Vím, že hraješ nebezpečnou hru a kvůli tomu jsem i já v nebezpečí, ale nezkoušej mě zavřít mezi čtyři stěny. - poprosila jsem - To není způsob na řešení  problémů. - pokrčila jsem rameny.

-Emi - zasmál se - Nikdy jsem si nemyslel, že budeme řešit něco takového. -v koutcích rtů se objevil náznak úsměvu. Zamračila jsem se, ale celou dobu jsem se bratrovi dívala přímo do očí. -Půjdeme na horkou čokoládu? - najednou se začal usmívat od ucha k uchu.

Vždy, když se něco stalo mě Oliver bral na čokoládu. Proto mi tak moc chyběl, když ztroskotal na ostrově. Neměl mě kdo vzít na ten horký, úžasný nápoj.

-Přece víš, že neodmítnu. - zasmála jsem se a on kývnul hlavou. Rychle jsem chytla helmu a vzala si ji na hlavu, otočila jsem klíčkem v zapalovači a rozjela jsem se.

Ucítila jsem vítr ve vlasech a na moji tváři se objevil široký úsměv. Všimla jsem si jak se mě bratr snaží předjet.

- Nemáš šanci Ollie. -zasmála jsem se pod nosem a víc jsem sešlápla plyn, a můj bratr udělal to samé, nicméně v další chvíli se nacházel daleko za mnou.

Konečně jsem zaregistrovala naší oblíbenou hospodu přede mnou. Zkousla jsem si dolní ret a zaparkovala jsem na parkovišti přesně 5 vteřin před bratrem. Sundala jsem si helmu a otočila jsem se k chlapci s blond vlasy.

-Vyhrála jsem. - zazubila jsem se - Stále nemáš proti mě šanci, bratříčku. - zavtipkovala jsem.

-Dal jsem ti náskok - odfrkl si, když jsme společně kráčeli směrem ke vchodu. Drkl do mě ramenem a já se pouze více usmála.

-Musíš se smířit s tím, že tvoje mladší sestřička je prostě lepší než ty. - vyplázla jsem jazyk a on nad tím pouze převrátil očima. Otevřel dveře a nechal mě projít první. Spokojená jsem se nadechla a ucítila tu úžasnou vůni, kterou jsem tak milovala. Horká čokoláda.

Jako vždycky jsem nám vybrala místo u okna a Ollie šel objednat naší objednávku.

-Přijde někdy den, kdy nás hrníček horké čokolády neusmíří? - zasmála jsem, když si blonďatý chlapec usedl naproti mě. Praskl smíchy a zakroutil hlavou.

-Pochybuju. - povzdychl si a rozhlédl se kolem - Pamatuješ jak jsem ti řekl, že jsem Arrow? - přivolal vzpomínku. Jen těžko si to jde nepamatovat . Koupil mi tři horké čokolády a až po jejich vypití mi řekl důvod schůzky. To byl zajímavý den... - No a tady jsem ti řekl, co se stalo naší matce...Vždycky, když není něco v pořádku, horká čokoláda to zachrání. - zavtipkoval.

- Mluvíš jako bychom tady zažili samé špatné a smutné zprávy. - odfrkla jsem si - A přitom právě na tomhle místě si mi oznámil, že ses zasnoubil. - zakmitala jsem obočím. Tehdy jsme také pili horkou čokoládu.

-Felicity stále opakuje, že budeš její první družičkou. - na mojí tváři se objevil široký úsměv.

-S velkou radostí. -odpověděla jsem.

-Vaše objednávka. - číšnice donesla dva velké hrnky kakaa a můj úsměv se rozšířil.

-Asi žádný chlap tě nikdy neuspokojí tak, jako hrnek horké čokolády. -ušklíbl se a já se tomu zasmála.

-To si trefil. - mrkla jsem na něj. - A teď mi řekni, proč si mě sem zavezl. Předpokládám, že mi chceš něco říct. - dořekla jsem. - Zřejmě něco víc, než moje problémy s policií. - povzdychla jsem si a můj bratr pouze přikývl hlavou.

-Jako vždy máš pravdu. - zamumlal - Mám o tebe strach - vyznal s vážným hlasem. - já a Thea už nemáme šanci se dostat z toho, do čeho jsme se namočili, ale pro tebe šance je.

-Šance by byla, kdybych mohla častěji vycházet z domu. - skočila jsem mu do věty. Sledovala jsem ho a přitom mrkala.

-Vím, Emi. -zamumlal - A vím, že si měla pravdu. - Neuchráním tě, když tě zavřu doma a budu sledovat každý tvůj pohyb... - zamračila jsem se.

-Počkej, počkej. - skočila jsem mu do řeči. - Ty si mě sledoval? - podívala jsem se na něj nevěřícně. Jak jen mohl?!

Ne přímo sledoval... Spíš hlídal? - usmál se a tím se snažil vybruslit z dané situace.

-Nevěřím... - pokroutila jsem hlavou a ušklíbla jsem se. I přes mnoho chyb, Oliver byl skvělý bratr a mnoho lidí mi takového bratra mohlo závidět. - Jsi blbý. - řekla jsem a tentokrát on praskl smíchy.

-Mívám horší nápady, souhlasím. - řekla jsem snad něco jiného... -Ale vždy mám dobré úmysly. - snažil se bránit. - Tak to bylo i tentokrát.

-Asi ti nerozumím. - zamumlala jsem plně soustředěná.

-Říkala jsi, že chceš odtud vypadnout a začít od začátku. - zamračila jsem se - Řekl jsem, že je to nebezpečné, protože se o tebe nebudu moci postarat, ale taky vím, že sama to zvládneš taky. - cítila jsem jak se začínám usmívat.

-Znamená to, že...

-To znamená, že pojedeš na univerzitu do Central City tak, jak si chtěla. - přikývnul. To jak jsem v té chvíli byla nadšená, si to nedokážete představit.

-Myslíš to vážně? -zaječela jsem nadšená a můj bratr přikývnul - Proč si tak najednou změnil názor? - podivila jsem se.

-Protože na kriminálním oddílu studoval můj kamarád - Barry. Bydlí v Cental City, pracuje pro policii a slíbil mi, že se o tebe postará. - protočila jsem očima. Super, bratr mi zařídil chůvu... - A za druhé, jako Arrow spolupracuji s Flashem a vím, že nedovolí aby ti ani vlas z hlavy spadl... - dodal. Ještě lepší... Mám chůvu a superhrdinu.

Oliver zná Flashe už strašně dlouho, ale nechce mi říct jeho identitu...To není fair.

-Alespoň jdu na tu univerzitu, kam jsem chtěla. - shrnula jsem to a vzala další lok toho úžasného nápoje.

Může to být celkem fajn...





***

xoxo Sanny♥

Too Fast | Barry AllenKde žijí příběhy. Začni objevovat