• 21

148 19 8
                                    


Lisa ve diğerleri ne yapacağını şaşırmış halde bakakalmışlardı ikilinin ardından. Üçü de belli etmiyordu fakat endişelenmişlerdi. Gece yarısını geçmiş vakitte belli bir endişe ile ne olmuş olabilirdi? 

Chaeyoung'a bir şey mi olmuştu?

Lisa bir şey olmamış gibi davranmamaya çalışarak ikiliyi bir kafeye sokmuştu. 

-Ya, ben merak ettim Jin ve Jimin'in nereye gittiğini.

-Bize ne Taehyung? İç kahveni soğutacaksın. 

Taehyung Lisa'ya göz devirmiş ve instagrama girerek yenilemişti sayfayı belki bir şey görür diye. Mesaj kutusuna girip Jimin ile konuşmalarını açmıştı ardından. Bir süre bakışmış, yarın yazmanın daha iyi olacağını düşünerek ortamdaki konuşmaya geri dönmüştü.  Odaklandığı söylenemezdi.

Jimin, Jin arabayı par ederken hızlıca inmiş ve evlerine çıkmıştı. Kapıyı nasıl açtığını hatırlamıyordu fakat odasında kardeşinin ağlamasını duyması sızlatmıştı içini. Yanına gidip eğildi ve sarıldı sıkıca, karşılık alması da uzun sürmedi. 

-Çok kötü bir r-rüya gördüm. Ü-üstüne seni görmeyince çok korktum Jimin. 

Jimin'i gözleri dolarken iç çekti ve ikizini kolları arasına aldı. Sımsıkı sarıldı. Hissetmesini istedi onu hiçbir zaman bırakmayacağını. Chaeyoung hafif Jimin'in kucağına çıktı ve sımsıkı sarıldı. Korkusu gitmemişti hala. Jimin'in de ailesi gibi bıraktığını düşünmüştü o an. Jimin geri geri giderek duvara yaslandı ve kardeşinin canının  acımaması için daha doğru bir konuma getirdi. Sessizce gözyaşı döküyorlardı şimdi.

Seokjin ise ikili için süt ısıtmış ve içine kakao ve şeker dökerek tepsiye koymuştu. Yanına çikolata koymayı da unutmamıştı. Ardından odalarına ilerledi ve komodinin üzerine koydu. Jimin hafifçe gülümsedi Seokjin'e teşekkür edercesine.

-Bebeğim hadi soğumadan içelim.

Chae onayladı onu ve gözlerini silerek bardağı eline aldı. 

Jimin belki de bir süre daha ilişkilerimi arka plana atmalıyım diye düşündü. Kardeşimin bana ihtiyacı var.

***

18.03.23

ayyy arkadaşlar sizi ve yorumlarınızı cevaplamayı o kadar özlemişim ki anlatamam
sınava üç ay kaldı ve tutuşmuş haldeyim haliyle giremiyorum buraya

umrm hepiniz iyisinizdir...

Jimin aklımı başımdan alıyor... Bu çocuk gercekten gerçek olamaz. O kadar mükemmel ki kafayı yiyorum

aklımda fic konuları var ama yazacak insan yok. İnşallah yazın sınavdan sonra...

yorum ve oylarınızı bekliyorum muah

BloggersHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin