Beberapa hari kemudian
Hani Pov
Hanna: Bye. I'll miss you.
Hani: *peluk* Nado. See you next time!
Nakook: Mama. Papa?
Hani: *dukung Nakook* Papa kerja syg. *kiss pipi*
Nakook: Jaga papa.
Hani: Arasseo.
Jungkook: Bye. If you want to come London,don't forget call me.
Hani: Okayy.
Penerbangan ke London. Para penumpang Korean Air 340 (Saya main hentam ja xD) diminta mendaftar nama anda. And bla ~~~ (Tak ingat)
Hanna: Okaylah. Bye Hani. Jumpa lagi.
Hani: Bye. Jaga baby dan Nakook elok2. Jgn lupa minum susu. Jungkook. Jaga Hanna baik2 tau. Jgn bagi dia stress. Kalau ada jd apa2 siap awk. Nakook jaga omma dan appa. Jgn nakal2.
JungNakook: Arasseo. Bye. *lambai*
Hani: Bye. *balas lambaian*
Skip
Sehun: Hani. Nanti kalau Inha dtg jgn lupa bukakan pintu dia. Kelurkan barang kau jugak.
Hani: Okay.
Sehun: Lagi satu. Don't tell her about us. Kau ckp je yg kau gaji aku. If you tell her. You can go out from this house.
Hani: B....baiklah.
Sehun: You can go. And don't forget to cook. Buat ala2 style candle light dinner.
Hani: N...nae. *keluar dari bilik*
Sampai hati dia ckp aku ni org gaji. Ingat Hani. Kau jgn nak lemah. Kuatkan semangat. Kalau dia buat apa2 kau lawan balik.
Hani menitiskan air mata apabila teringatkan kejadian yg berlaku di restoren. Skrg ni Sehun kerap meninggikan suara dgn Hani. Bukan apa. Hani tetiba selongkar barang dia tanpa izin. Sbb tu lah dia jd panas baran skrg.
Hani: Ryu Hani. Fighting. *tetiba sesak nafas* *pegang dada* *berlari* *ambil pil*
Hani: Haizzz. Kenapalah kau dtg skrg? Cubalah kau dtg sebelum kahwin. Lagi bgs. Hani hani. Nasib kau lah.
Skip
Tin tong
Hani pantas berlari ke arah pintu. Tgnnya berdarah pun tak kisah. Tengah potong sayur tiba2 ada bunyi loceng. Lepastu terpotong tgn.
Inha: Who are you?
Hani: I... I'm Hani. Maid rumah ni.
Hani terpaksa juga mengeluarkan kata2 itu meskipun hatinya sakit.
Inha: Oh. *pandang atas bawah* No bad. Where is my baby?
Sehun: I'm here honey.
Auchhh. Jatuh berkecai hati Hani.
I love you ~
But you not love me ~
Dgn manjanya Inha memeluk sehun. And then. Bermulalah babak kiss di hadapan Hani.
Hani: Ehem.
Ketika itu Hani cuba tidak mengeluarkan air matanya. Dia cuba. Dan tahan.
Inha: Opps. Sorry. Ewwww. Blood.
Hani: Sorry. Mianhei. *tunduk*
Sehun: Pergi basuh sana! Now!
Hani: N...nae
YOU ARE READING
Wonderful Love [ COMPLETE ]
RomanceRyu Hani, pekerja di sebuah cafe. Manakala Oh Sehun, bakal pengurus Syarikat yang terkenal. "Saya maafkan awak." -Ryu Hani "Mianhae. Semua ni salah aku. Aku tak patut buat perkara tu kat kau. " -Oh Sehun Apakah yang akan berlaku jika Hani dan Sehun...