Chapter 21

1.6K 98 0
                                    

-Short Update-

Hani Pov

Harini kawan-kawan Sehun datang. Aku nervous. Tak tau kenapa. Hahaha. Aku just takut kalau makanan yg aku masak tak sedap. Eottoke??!! Sabar Hani. Sabar. Masakan kau mesti sedap punya.

Aku mengenakan dress panjang sampai lutut. Berwarna merah jambu. Berkilat uuuu. Rambut pulak aku lepaskan. Dress tersebut dihadiahkan oleh Sehun 2 hari yg lepas. Aku nak pakai baju biasa sebenarnya tapi Sehun tu. Mcm pergi majlis pulak. Hahaha. Eh2. Aku rasa ada someone peluk pinggang aku. Mesti si Mr.Bubble ni.

Sehun: Sayang ~

Omgggg!! Suara dia buat aku melting. Aku rasa pipi aku merah. Tak lama lagi nak pecah lah pipi aku yg gebu tembam ni. Aip puji diri sendiri pulak.

Sehun: Sayang ~ Oppa panggil ni ~

Aku sengaja tak layan dia. Dia ni makin romantik. Jantung aku tak henti berdegup kencang. Kalah pelari Usain Bolt. Hahahaha

Chuppp

Sehun menciumku pipi aku. Lantas dia menterbalikkan badan aku. Dia memegang pipiku.

Sehun: Kenapa tak layan oppa?

Hani: S....Saya.

Sehun: Gagap pulak bini oppa ni.

Sehun mencubit pipiku. Dgn gigit2 sekali.

?????: Sehun! Oppsss wrong timing.

Andwaee!! Kawan dia dh dtg. Diorang nampak.  Yah! Pipi jgn merah sgt. Naya aku kena ejek nanti.

Sehun: Tekanlah loceng sebelum masuk. Ni tak terus sergah rumah org.

Chen: Kami byk kali tekan loceng syg.

Papppp

Baekhyun memukul kepala Chen dgn payung.

Chen: Auchhhh!! Baekhyun!!!

Suho: Chen. Marah Hani nanti.

Hani: Korang ni memang -

Sehun: Eh tak! Tak! Mana ada! Kami tak buat hubungan sebegitu lah.

Hani: Haritu?

Kris: Sehun mabuk. Masa tu pukul 1 pagi. Kami satu group bawa lah Sehun balik rumah. Nak balik tetiba hujan. So kami decided nak tidur sini.

Tao: Good. Good. Li Jiaheng. Hyung dpt jugak menyelesaikan masalah.

Hani: Oh macam tu. Ingatkan korang tu -

Sehun: Jgnlah sebut tu. Tak baik tau. Kalau betul2 nanti?

Hani: Bgslah.

Sehun: Okay. Nanti kita -

Luhan dgn pantasnya meletakkan tgnnya pada telinga Tao.

Tao: Kenapa tutup telinga?

Luhan: You still kid. Can't hear. Because it is dangerous.

Tao: Hyung! Tgk Luhan hyung ni. *peluk lengan Kris*

Aku tergelak melihat karenah diorang ni. Diorang ni mcm kwn dr kecik aku tgk. Sehun mcm menyesal invite diorang. Mana taknya dr td muncung. Kalau boleh nak je kiss dia. Alamak. Virus byuntae Sehun dh berjangkit kat aku. Hik hik

Suho: Korang! Kita kat rumah org skrg ni! Jaga lah adab.

Suho oppa nampak mcm garang. Ingatkan dia angel. Hahahhaa. Aku merepek. Okay.

Lain: Maaf kan kami. *melutut*

Sehun: Dah! Jom kita makan. Perut Hani tak berhenti bergerak.

Kurang asam betul. Perli aku ler tu.

Suho: Bgn. Kita makan. Ingat jaga kelakuan.

Lain: Baiklah.

End Hani Pov

Suasana di meja makan riuh. Bercakap menyanyi. Lagi sekali kena marah Suho. Kekekekekeke

-bersambung-

Huwaaa. Baru harini update. Sorry. Saya makin busy dgn sekolah. Chapter ini memang membosankan. Takda idea. Hahahahaa. Babai. Jumpa lagi.

Wonderful Love [ COMPLETE ]Where stories live. Discover now