Chapter 26

1.4K 84 0
                                    

Hani Pov

Keesokan harinya

Aku rasa ada orang lah peluk pinggang aku. Dan nafas dia kat leher aku. Gelilahh. Bila aku pusing sebelah..

Hani: Ahhhhhhhhhh!!

Aku cepat-cepat tolak orang yg peluk aku.

Hani: Kau ni siapa?

Aku tengok bawah selimut. Nasib baik aku masih ada pakaian.

Sehun: Ahhhhh. Sakitlah. *gosok punggung* Sayang , kenapa tolak abang ni? Sakit. Ni dah kali kedua sayang buat abang mcm ni.

Sehun ni kan! Kejap oppa kejap abang. Gedik betul. Kalah pompuan tu.

Hani: Yang awak peluk saya kenapa? Jap. Mcm mana awak boleh masuk?

Sehun: Peluk pun salah? Abang peluk sayang kan? Sayang kan isteri abang. Sayang tak kunci pintu. So abang masuklah.

Hani: Awak takda buat apa-apa kan?

Sehun hanya mengenyitkan matanya dan memberi senyuman nakal.

Sehun: Sayang nak eh? Kalau nak sekarang pun boleh. Nanti dapat anak kembar. *smirk*

Aku membaling bantal ke arahnya. Dan dia cepat-cepat mengelak. Tiba-tiba dia datang dan mendekatkan dirinya dgn aku. Ahh! Aku terperangkap!

Hani: Apa awak nak buat ni ha?!

Sehun: I love you.

Dia membisik tiga patah perkataan kat telingaku. Tiba-tiba dia kiss leher. Ewwww. Aku meronta-ronta agar aku dilepaskan.

Jaerin: Oppa! Unnie! Opps sorry. Sorry ganggu korang. Teruskan.

I can feel my face. Confirm merah. Perempuan tuu berani ye bukan pintu bilik tidur kami.

Hani: Awak! Dah-dahlah tu. Geli.

Tapi dia tak jugak henti. Aku mendapat idea.

Pakkk!

Aku menterbalikkan badan Sehun. Okay dia smirk. Pastu aku tumbok muka dia. Bahhahahahahaha. Tadaaa. Aku terus lari ke bilik air. Aku terdengar Sehun menjerit namaku.

Skip

Aku rasa nak gelak lah. Mata dia lebam. Bhahahhaa. Even aku ni jahat tapi baik sebenarnya. Aku bagi dia ais dan suruh letak kat area mata yg lembam tu.

Tiba-tiba perempuan apa entah nama dia datang.

Jaerin: Omo! Oppa! Wae?

Sehun: Unnie kamu ni ganas sangat tadi. Taulah dia tali pinggang hitam dalam taekwondo.

Sehun menjeling Hani dengan mata tajam.

Kau ingat aku takut kau jeling aku? Hei! Ni Ryu Hani. Perangai aku dah berubah. Aku tak lembik macam dulu okay? Aku dah kuat sekarang. Nasib baik kau suami aku , kalau tak kau memang dah terlantar kat hospital sekarang.

Sehun: Abang tahu sayang mengata abang.

Jaerin: Omo! Sweetnyaa!!

Sehun: Haah. Kami memang sweet couple. Pasangan yang paling sweet. Sebab tu Hani ni mengandung. *smirk*

Datang dah gatal dia. Nak cakaplah dia tu hebat sangat.

Jaerin: Bertuah unnie dapat oppa.

Hani: Ehem. Saya nak tanya awak ni siapa sebenarnya? Apa tujuan awak di sini?

Jaerin: Saya -

Sehun: Jaerin tu ialah -

Hani: *tutup telinga* Bla bla bla.

Wonderful Love [ COMPLETE ]Where stories live. Discover now