Hani POV
????: Ehem ehem
Sehun/Hani: Hyung/oppa? *berdiri*
Luhan: Apa yg korang buat?
Sehun: Takda apa apa.
Luhan: Eleh. Mcm lah hyung tak tgk. Dah bsr dah Sehun. *gosok ubun ubun Sehun* Sehun,oppa nak tanya dia ada telefon Sehun ka?
Siapa Inha? Aku byk kali dgr. Gf Sehun ka? Aku tak patut kahwin dgn Sehun.
Sehun: Takda pulak. Sehun rindulah dgn Inha. Lama tak jumpa dia. Seminggu. Mcm mana lah dia sekarang ni.
Kenapa aku rasa sakit? Aku ni perampas kah? Aku jahat sgt ka? Kenapa semua buat aku macam ni?
Sehun tak perasan yg isterinya masih ada di situ.
Luhan: Sehun!
Sehun: Kenapa?
Luhan: Ada Hani kat situ. *bisik*
Sehun: *terkejut* Erkkk
Hani: Hani pegi dapur kejap. Nak buat air. *pergi dapur*
Luhan: Pabo kau Sehun! Mesti dia dgr perbualan kita.
Sehun: Biarlah.
Luhan: Sehun ni kan. -_-" Kejap baik kejap jahat. What's your problem?
Sehun: Well. I'll be a boss next year. *silang kaki*
Luhan: Sehun kahwin dgn dia semata mata sbb tu?
Sehun: Yup. After 1 year,i will divorce with her. And get marry with Inha.
Hani: *kejut* *mata berkaca kaca* Hani. Tarik nafas. Hembus. Tarik nafas. Hembus. Stay strong. I know you can do it. Mata,jgnlah nangis. *nangis* Hidup aku teruk sgt! Aku tak tabah.
End POV
Luhan: Sehun,hyung takutlah kalau Hani dgr. Mesti dia sakit sgt tu.
Sehun: Hmmm.
*bunyi kaca berkecai*
Luhan: *pergi dapur* Hani ah!! Gwenchana?
Hani: *kutip kaca* Auchhh
Luhan: Hani. Jgn kutip kaca tu. Kan dah darah.
Hani: *mata menjd kabur* *pengsan*
Luhan: *sambut Hani* Hani!! Sehun!!!
Sehun: *berlari ke dapur* Hyung!! Kenapa dgn Hani?!
Luhan: Entah. Hyung dgr bunyi kaca pecah. Pastu hyung pergi dapur. Lepastu dia tetiba pengsan.
Sehun POV
Sehun pun ambil Hani dari Luhan. Dia membawa Hani ke bilik dia atas. Dan dia membaringkan Hani di atas katil. Sehun mengubati tgn Hani yg terluka disebabkan kaca tadi.
Hani. Kenapa kau asyik nangis sejak menjak ni? Dan kau selalu pengsan. Kesian pulak aku tgk kau. Mesti kau sakitkan bila aku ckp mcm tu. Mianhei. Aku tak perasan. Aku buat mcm ni sbb aku cintakan Inha. Sorry. Aku harap kau takkan jatuh cinta dkt aku. Aku takut kau akn disakiti. Goodnight.
Sehun: *kiss dahi Hani* *tutup pintu* *pergi bawah*
Luhan: Mcm mana dgn Hani?
Sehun: Dia tido.
Luhan: Aku dah kutip kaca td.
Sehun: Gomawo. Sehun rasa mcm ada sesuatu tak kena dgn Hani. Dia asyik pengsan. And then nangis. Pelik.
Luhan: *diam* Hyung balik dulu. Jaga Hani baik baik.
Sehun: kirim salam dkt appa,omma dan Manse hyung
Luhan: *angguk* Bye. Annyeong. See you next time. *keluar*
End POV
-Bersambung-
Sebenarnya Hani pengsan sbb ......
Jeng jeng jeng. Secret. Jumpa lagi. Kalau ada masa sy akn update. In shaa Allah
YOU ARE READING
Wonderful Love [ COMPLETE ]
Roman d'amourRyu Hani, pekerja di sebuah cafe. Manakala Oh Sehun, bakal pengurus Syarikat yang terkenal. "Saya maafkan awak." -Ryu Hani "Mianhae. Semua ni salah aku. Aku tak patut buat perkara tu kat kau. " -Oh Sehun Apakah yang akan berlaku jika Hani dan Sehun...