Mi a fasz?!
- Szóval, Skyler, szeretném, ha a srácokkal készítenél interjút. Világszerte híresek, és ez jót tenne a Hello Lady - nek - utasított a főnököm. Én meg csak néztem rá, mint egy értetlenkedő majom. - Összesen hat hónapod van rá, hogy kiutazz Londonba, megismerd őket, és satöbbi.
Mi a fasz?!
Nos, igen. Egy tiniújságnak dolgozok újságszerkesztőként, a HL (Hello Lady) - nél. Imádom a magazint, és ezért is adtam be a felvételit a szerkesztők közé, hogy felvegyenek. Így, sikeresen bekerültem, s már 3 éve itt dolgozok. Szeretem a munkámat, ugyanis anya szerint, sőt, magam szerint is kreatív személyiség vagyok, ezért nekem ez alapból öröm.
Kivéve, ha adódnak olyan helyzetek, amikor majd' meg tudnám ölni a cég összes személyét, akik ebben a rohadékos épületben munkálkodnak. És most is ez van. Mr. Taylor, az igazgató kitalálta ugyanis, hogy a Harries ikerpárral kell együtt cikket készítenem. Semmi gondom nincs vele, csak a személyekkel van a baj. Valahogyan nem tűröm el őket, még csak nem is az esetem az ilyen típusú srác. Szóval, nagyjából ez a pár hónap nagyon lassan fog eltelni, és nem igen örömtelien vágnék bele.
- Hm, mi a véleményed? - méregetett gyanakvóan Mr. Taylor.
- Uram, szívesen elvállalom - hazudtam. Na. Ennyit az őszinteségről. Mert ha Mr. Taylorral úgy viselkedsz, ahogyan akarsz (magyarul full őszintén) akkor egyből ki is rúghat. Komolyan. Ha olyat mondasz, ami nem tetszik neki, akkor húzhatsz a picsába. Nos, ezért kell hazudni.
- Akkor jó - mosolyodott el. - Itt vannak az adott témák, amelyekről majd beszélgetned kell velük.
- Rendben - feleltem, és elvettem azt a papírt, amit odanyújtott felém. Megnéztem.
1.: A befutás
2.: Család, háziállatok
3.: Családi állapot
4.: +Valamiről (még plusz 10 kérdést!)
Összesen húsz kérdésnek kell lennie.
Na, ez már baromira nem tetszett. Ennyi kérdést nem vagyok hajlandó kipasszírozni belőlük. Nem fogok órákon át dolgozni a kérdések miatt. Á-á. Csak sajnos ez kötelezővé bizonyult.
Na ciasztok. Lel. Nagyon hülyére sikeredett ez a rész, de remélem az alaptörténet is tetszeni fog. Régóta vágytam ilyen fanfic-re, mert imádom Finnt. Szóval erről ennyit.
Remélem idevonzok egy rajongói tábort, és remélem, hogy lesznek olvasóim.
By, Mrs. Harries♥♥
YOU ARE READING
•Interview• (Finn and Jack Harries fanfic)
RomanceKét srác. Két személyiség. A Harries-tesók. És egy lány, Sky Howers, aki újságszerkesztő. Az a feladata, hogy interjút készítsen a fiúkkal, akiket ki nem állhat. Szerelem, terhesség, erőszak... De a végén minden megoldódik.