Leléptem a vágányról, és kiértem az állomásról. Kerestem az igazgató elmondása szerint a magas, vörös, rövid hajú nőt, de nem láttam egy idős magamnemű embert. Kicsit szétnéztem, és ott állt - tényleg magas volt, de a magassarkú még nagyobbá tette -, kezében szorongatott egy táblát, amin az én nevem állt. Odalépkedtem hozzá,.
- Jó napot! Maga... - kezdtem, de nem igazán tudtam a nevét.
- Sarah Melody Sweets - fejezte be mosolyogva. - De szólíthatsz Melodynak.
- Oké, Melody - mosolyogtam én is rá. Elég szimpatikusnak tűnt. - És hol is fogok lakni?
- Harries - ék megengedték, hogy náluk lakj. Na, menjünk, már várnak téged - mondta, megragadta a vállam, és odavezetett a kocsihoz.
Mi a faszom?!
Eléggé megdöbbentem a hallottakon. Én aztán biztos nem fogok egy légtérben a tesókkal együtt lenni. Annak nem lenne jó vége.
Azta kurva...
Az út alatt elmélkedtem magamban, gondolkoztam, hogy hogyan fognak eltelni a napjaim. Kicsit azért zavarba ejtő két fiúval lenni, főleg akkor, amikor öltöznöm kell, satöbbi. Ki tudja, milyen perverz disznók!
- Itt vagyunk. Csak kopogj be, nekem most dolgom lesz - utasított, és amikor kiszálltam, már el is hajtott a piros autójával. Ennyit a segítségről. Sóhajtva mentem fel a bejárati ajtó előtti lépcsőre, de majdnem vissza is fordultam. Nem mertem belépni. Akárhányszor megremegett a lábam, azt hittem, ott esem össze. Végül erőt vettem magamon, és kopogtam a nagy, barna ajtón. Egy kislány nyitotta ki. Körülbelül 12 éves lehetett. Rámosolyogtam, ő is rám, majd hátrakiabált.
- Anyaa! Itt van az a néni! - kiáltotta a konyhába.
- Nyugodtan tegezhetsz - simítottam meg a karját, majd megláttam az anyjukat.
- Szia. Skyler, ugye? - nyújtott kezet. Kicsit habozva, de megráztam.
- Igen, asszonyom.
- Gyere. Menj fel a lépcsőn, és balra ott lesz Jack szobája. Finnel ott várnak téged, és majd eligazítanak a szobáddal kapcsolatban - ismertette a tényeket, szorosabbra húzta a kötést a kötényén, és visszavonult a konyhába. Amint teljesen beléptem a házba, éreztem a csirke illatát. Kicsit korgott a gyomrom, de úgy terveztem, veszek magamnak kaját. Felmentem a lépcsőn, ahogy a nő mondta. Balra néztem, és bekukucskáltam a nyitott ajtón. Jack a testvérével beszélgetett, de nem vettek észre.
- Öhm, helló! - köszürültem meg a torkom. Erre már felkapták a fejüket, s végignéztek rajtam. Jó, talán nem a legjobb választás volt a sima pulcsi, amin egy amerikai zászló volt rárakva, és nem is a tornacsukám. Elvégre vendégségbe jöttem, illett volna egy olyan ruhát felvennem, ami ünnepélyes. Mindegy.
- Szia! - köszönt elsőnek Jack - vagy nem tudom ki, annyira hasonlítottka egymásra. - Jack vagyok.
Felállt, és csak úgy, teljesen véletlen, megölelt. Zavartan enyhén eltoltam.
- Skyler, de inkább Sky - mutatkoztam be udvariasan.
- Gyere be! - szólalt meg Finn is a háttérből.
- Nem, túl sok csomagom van ahhoz, hogy belepjem Jack szobáját.
Finn felállt, és szó nélkül áttvett egy csomagot, s Jack is követte a példáját. Megmutatták a szobám, ahol majd aludni fogok, és lerakták a bőröndöket. Bevallom, Finnek éreztem a kölnijét, és nem volt rossz illata. Sőt. Finom volt. De inkább nem ábrándoztam semmilyen szagról, ugyanis engem nem érdekeltek ezek a fiúk. Csöppet sem.
Este - miután biztonságosan megfürödtem - a laptopomon lógtam, és kikapcsolódásképpen megnéztem a FaceBookom. Éresítsek, és üzenetek jöttek. Üzenet anyától, apától, nagybácsimtól, Clarietől, Tomtól, Mr. Taylortól... Hm. Eldöntöttem, hogy majd válaszoluk rájuk, inkább megnéztem bejelöléseket, mert abból négy darab is volt. Bejelölt valami néger srác, az a nő, aki elfuvarozott, Jack, és Finn.
Várjunk! Jack és Finn?!
Döbbenten ugyan, de visszajelöltem őket. Jack pár perc múlva rám is írt.
Jack: Szijaaah
Skyler: Csőváz. Mifasz, te bejelöltél!
Jack: Ahaaam:D
Skyler: Mit csinálsz?
Jack: Átmehetek hozzád?
Skyler: Miafasz nem!! Lel. Nem pizsamába vok.
Végignéztem magamon: egy rövid sort, meg csupán egy melltartó volt rajtam. Felsóhajtottam. Így nem láthat meg! A végén beindul.
Jack: Az még jobb.:$$
Skyler: Lol na hagyjál
Jack: Hát akkor jóéjt..:(
Skyler: Nked is.
Kicsit felszínes voltam, de nem kockáztattam meg, hogy a macsós, édi-bédi beszólásainak bedőljek, ezért gyorsan kiléptem, mielőtt írt volna.
Befeküdtem az ágyba, és elaludtam.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
•Interview• (Finn and Jack Harries fanfic)
Любовные романыKét srác. Két személyiség. A Harries-tesók. És egy lány, Sky Howers, aki újságszerkesztő. Az a feladata, hogy interjút készítsen a fiúkkal, akiket ki nem állhat. Szerelem, terhesség, erőszak... De a végén minden megoldódik.