URSULAA....
Ani bir çığlık sesi yüzünden yatağımdan sıçrayıp yorgana sarılı bir şekilde yere yapıştım. İzleyici olsaydım 10 üzerinden 100 verme olasılığım bunlara ek olarak büyük bir kahkaha patlaması yaşayabilirdim. Fakat burada kurban benim!
U-kahretsin!!!
Yorganı kafamdan çekip doğruldum, emma dolabının önüne çökmüş ard arda iç çekiyordu anlamsızca onu izlemeye başladım. Daha sonra aklıma kötü kötü düşünceler gelmeye başlamıştı.
U-emma ne oluyor!! kötü bir şey mi var?,
E-çok ama çooook kötü bir şey var!!
Yüzünde ki ifade ve söyleyiş tarzı o kadar içtendi ki tedirgin olmaya başlamıştım.
U-söylesene ne oldu!!
E-bugün ruqeduq turnuvası için açılış partisi var !! ve giyecek hiçbir şeyimiz yok !! !!!
Yüzümde adeta bir şok dalgası belirdi.
U-bu çok mu kötü şimdi? Sırf bu yüzden mi yataktan düştüm ben!
E-Hehe pardon.. ve evet bu çok kötü bir durum! Ben profesör alice den kasabaya inmek için izin isteyeceğim. Okulun hemen aşağısında frenhlic kasabası var büyük bir kasaba ayrıca birçok mağaza var! Hadi alışveriş yapalım.
Yüzümü buruşturdum, alışveriş mi? En nefret ettiğim şey! Dünya da kaldığımız zamanlar genel de internetten alışveriş yapardım. Ne güzel işte! Gidip çılgın kıyafet delisi insanlar ve gıcık kasiyerlerle uğraşma derdim yoktu!
odunsun odun sen niye kız oldun ki??
Sen sus iç ses! İnanamıyorum ya! İç sesim bile beni dışlıyor çok güzel!
U-bir şey olmaz emma! Ayrıca dolabın ağzına kadar dolu.
emma bana şaka mısın bakışları atmaya başlamıştı. Ah lanet olsun! Gözlerimi devirip banyoya girdim. Anlaşılan bugün çok yorucu geçecekti KESİN!
JON.......................................
Odada hepimiz ayrı bir hale bürünmüştük. Robb daha önceden aldığı beyaz takım elbisesini giymiş 3 buçuk havasıyla odada dolanıyor ve aynanın karşısın da saçma sapan göz kırpma hareketleri yapıyordu alvin ise sade ve normal giyinmişti saçlarını rampa şekli vermeye çalışıyordu. Ben mi? ben gömlek pantolon bir erkekten fazla bir şey beklemeyin lütfen. Bir yandan da hala geçmemiş olan yaramı özenle kapatmaya çalışıyordum.
R-çaça.. evet bebeğim.. !!
J-robb! Saçma sapan sesler çıkarmayı kes
R-ne yapayım dostum, çok yakışıklıyım!!
A-he öylesin: P
R-saol bro!
Alvin gözlerini devirip gömleğinin yakasını düzeltmeye başladı ben ise sadece gülüyordum.
R-bilin bakalım partiye kiminle gidiyorum ??
A-kimle?
J-harbiden kim seninle partiye gider ki? hangi saf!
R-hahah!! Çok kız var sırada ama yumi. Ahh o Koreli gözleriii..
Alvin ile kısa bir süre bakıştık daha fazla kendimize hakim olamayıp büyük bir kahkaha patlattık. Robb umursamaz bir şekilde aynanın karşısına geçip kaldığı yerden devam ederek gene saçma sapan konuşmaya başladı.
A-jon sen kiminle gidiyorsun?
Birde kardeşim sayılırsın alvin! Şuan beni robbun yanında gömdün dostum teşekkürler!
J-hiç kimseyle... ben tek takılıyorum..
R-hiçbir kızla ilgilenmiyor ki! ama ur--.
J-robb!!
R-tamam ya sustum
Yüzümü buruşturdum robb ise piç smile ler atıp duruyordu robba hırladım. İyice sinirlendiğimi görünce susup işine devam etti.
A-şey jon tabi sana uygunsa bir şey isteyeceğim kardeşim?
Alvin bastıra bastıra söyleyince meraklanmıştım. Oldukça samimi konuşuyordu.
J-söyle kardeşim
A-ursula ..
Hemen lafını kestim.
J-noldu bir şey mi oldu??
A-yok yok! ursula iyi de..
J-de?..
A-bugün ki partiye onu sen davet etsen, eşi olarak? Senden başka kimseye güvenemem ayrıca ursulanın meydanda boş olmasını istemiyorum. Tommen piçi de orada olur çünkü ve mutlaka rahatsız eder.
Gülümsedim tabi bu dıştan bir tepki içimde ise bin bir türlü sevinç vardı fakat sebepsiz.
J-tabi tabi olur.. o tommen oradayken birimizin olması gerek!..
A-saol kardeşim .. bu arada yanıkların nasıl oldu?
J- yavaş iyileşiyor ama daha iyi
A-iyi
URSULA.................................
U-TANRIM!!! ELLERİM!!
Odaya girer girmez ellerimde ne varsa yere fırlattım emma hanım kasabayı almıştı hiç üşenmeden hem de ne kadar güçlü olursam olayım bu poşetler için yeterli değil! Taşımaktan kollarım acıyordu artık, kendimi direk yatağa bıraktım.
E-hey kalk!! kalk!! Daha çok işimiz var elbise giyilecek takılar ayakkabı makyaj ve en önemlisi saç!
U-biri beni öldürsün!!!!
E-mızmızlanmanın faydası yok kalk!!
U-ya seni anlarım sen alvi ile gidiyorsun da ben niye, benim eşim yok..
Eşim yok derken aklıma tommen gelmişti şerefsiz! Her aklıma gelişinde içimde adeta sövgü cümleleri topluluğu oluşuyordu.
E-Banane! hem sen jon ile gideceksin..
Emma pot kırdığını fark edip yüzünü buruşturdu ben ise şaşkın bakışlarla onu süzüyordum.
U-jon? Pardon? Benim niye haberim yok?
Emma bir süre etrafa boş boş bakıp kem küm etti daha sonra küçük çığlıklar atıp poşetleri karıştırmaya başladı.
E-yani şey .. aaa!! bu elbise sana göre aaa!! Bu ayakkabıda
Emma ağzımı açmama fırsat vermeden elime elbise ayakkabı vs. tıkıştırıp banyoya kapattı bir işler çeviriyor ama, göreceğiz artık!
EMMA.........................
Of! İnanamıyorum, alvin o kadar söyleme demişti. Ne kadar aptalım ağzımdan kaçırdım! Ursula yarım saattir banyodaydı bende onu beklemeden kendi üstümü giydim.
Elbisem pembe kabarık klasik kısa parti elbisesiydi. Saçlarımı önden kısa örgü yapıp arkaya bağladım beyaz topuklularımı ayağıma geçirdim parfümümü sıktım. Saate baktım, olamaz! Yarım saatimiz kalmıştı yarım saat sonra parti başlayacaktı banyonun kapısı açıldı kafamı çevirdiğimde ağzım ":o" şeklini aldı.........................
............................................................................................................................................................
yb geldiiiiiiiiiiiiiii merhabaa yorum ve vote (beğeni) azalmış bakıyorum :/ bu beni üzdü eğer bu hikayemizde yorum ve vote fazla olur isee bir sonraki bölümümüz çooook uzuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuun olacak :) sizi seviyorum :* yazım hatası olmuş ise hepinizden özür dilerim ayrıca bir şey daha medyadaki elbise emmanın elbisesi ama içindeki emma değil sadece kafanızda canlandırmak için :* bir sonraki bölümde ursula geliyorr
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAMPİR LİSESİ
VampirosMerhaba ben ursula.. Abim alvin ile beraber hayatta kalmaya çalışan iki muhteşem varlığız. O bir kurt ben bir vampirim. Koruyucu olmak için gittiğimiz bu okul da hayatımız çok ama çok değişti. Çok şey öğrendik. Aralarında en önemlisi sadakat; idi. ...