URSULA....
(U)-HMMM.. emma! perdeyi çekermisin güneş giriyor!
(e)-girsin ne güzel hadi kalk bugün okul pikniği var profesör alice bahçede toplanmamızı söyledi kalllkk!!
(u)-emma uyumak istiyorum çok yorgunum ve heryerim ağrıyor. Bu halimle dikkat çekerim orada ben.
emma huzursuzca kafamın dibinde dolanıyordu. Ve hala perdeyi kapatmamıştı. Uyku sersemi bir şekilde perdeyi kapatıp yatağımda yarım buraktığım uykuma geri döndüm. Ve işte sırada emma hanımın nutuklarını dinlemek vardı. Gerçekten bu kız sabahları işkence çektirmeyi çok seviyor. Ciddiyim!
(e)-yatakhaneden çıkma o zaman, eldivenini çıkartmıyorsun, mümkünse bugün dışarıyada çıkma.
(u)-başka emriniz?
(e)-okulda fazla kişi yok ıssız alanlardan uzak dur. Terasa da çıkma.
emmaya kafamın altındaki yastığı fırlattım dengesini kaybedip yere düştü. Yüzümdeki zafer sırıtışıyla kocaman bir kahkaha attım. Oda bana dil çıkardı. Eh bizim ailede ileri düzeyde nişancılık var. Ne yapalım yani? Genetik.
PROFESÖR MİLTON..
Profesör alice ve greek ile beraber küçük bir toplantı yapıyorduk. Bu okulun benden sonra iki kıdemli profesörleri alice ve greek idi.
(P.GREEK)-Aklım almıyor profesör ursula ve fairlines? Fairlineslerin artık devamı olmadığını kitaplar sayesinde ispatlamıştık son 500yıldır fairlines ortaya çıkmamıştı.. İmkansız.
(p.m)-profesörlerim değerli arkadaşlarım hayatta imkansız diye birşey yoktur. Bende sizler gibi şaşkınım kuralımıza göre güç' ün erkek kardeşte olması gerekir lakin bunu güç seçer. Buna biz karışamayız.
(p.alice)-evet .. fakat bu anormallik ursulaya zarar verebilir profesör. Aynen Babasına verdiği gibi biliyorsunuz, babası en sonunda delirdi. Tek sorunumuz bu da değil peki ya karanlık büyücü Wiltring? onu napacağız? biliyorsunuz ki Wiltring ursulanın babasının katili. Gücünü çalmak için onu öldürdü. Aynı şeyi Ursulaya da yapmak isteyecek.
(p.m)-haklısın alice... Ben yaşadığım müddetçe Wiltring ursulaya zarar veremeyecek. Ursulayı hudor ile tanıştırın ilk testi hudor ile beraber olacak(harry potterdaki hagrid e benzetebilirsiniz lakin kılsızı :D)
(p.a)-ama .. ama efendim hudor bir pro--..
(p.m)-itiraz istemiyorum alice hepiniz çekilebilirsiniz..
...........................................
Kısa oldu biliyorum. Ödevlerime yetişmek zorundayım üzgünüm. Medyadaki walteor
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAMPİR LİSESİ
VampiroMerhaba ben ursula.. Abim alvin ile beraber hayatta kalmaya çalışan iki muhteşem varlığız. O bir kurt ben bir vampirim. Koruyucu olmak için gittiğimiz bu okul da hayatımız çok ama çok değişti. Çok şey öğrendik. Aralarında en önemlisi sadakat; idi. ...