° Prolog °

210 8 1
                                    

Cześć, jestem Nikola, mam 19 lat i mieszkam niedaleko Krakowa. Mam przyjaciółkę Lenę która mieszka zaraz obok mnie. Mam rude włosy i zielone oczy. Jestem chuda i mam 168cm.

Jestem fanką Maćka i Patryka lecz do Patryka czuje coś innego niż do Maćka. Maciek mógłby być dla mnie dobrym przyjacielem lecz do Patryka czuje coś innego. Wiem myślicie sobie pewnie że stara kopa ogląda rembola ale ja uwielbiam ich oglądać. Zawsze nie mogę że śmiechu.

Mieszkam z rodzeństwem a rodzice nie żyją. Jestem najmłodsza z rodziny. Moje rodzeństwo ma już po 30 lub 26 lat.

Nasi rodzice zmarli w wypadku samochodowym 10 lat temu. Miałam tylko 9 lat. Nie byłam jeszcze przygotowana na stratę rodziców ale wspieraliśmy się z rodzeństwem.

Nasza ciotka co jakiś czas przychodzi do nas zobaczyć jak sobie radzimy.

Wszyscy nie mamy przed sobą tajemnic i mówimy sobie wszystko.

Mam trójkę rodzeństwa. Mój najstarszy brat ma na imię Mikołaj 32 lata i ma żonę Anie, moja siostra Tośka ma 28 lat i ma męża o imieniu Dominik i mój ostatni brat ma na imię Tomek i ma 24 lata i ma dziewczynę Sarę.

Zastanawiacie się z kąd takie różnice? Pierwsze dziecko czyli mojego brata Mikołaja moja mama zrobiła z tatą w wieku 17 lat.

Powinniście jeszcze wiedzieć że jestem energiczną, odważną, lecz wrażliwą osobą i łatwo mnie wkurwić.

Teraz wiecie już wszystko.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

No to nasz prolog skończony i zaczynamy książkę 🥰🥰🥰 mam nadzieję że będzie się podobać. Rozdziały będą się pojawiać w każdą sobotę o godzinie 20.

Buziaczki 😘

Ciupapimunianiooo69

|~ To Nie Bajka ~| ★ Patryk Skóbel ★Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz