Dobra stop, wracam do domu i idę spać.
Kiedy rano wstałem moje myśli przepełniała Nikola. Myślałem tylko o niej.
Ona ma takie przepiękne niebieskie oczy.
Zrobię jej niespodziankę i poczekam na nią przed jej szkołą i wezmę ją na pizzę.
Dziś pierwszy ram mi się śniła. Śniło mi się że byliśmy na randce i się całowaliśmy...
Dobra stop. Idę się ogarniać.
Wstałem z łuszka i poszłam szybkim krokiem do łazienki bo strasznie chciało mi się szczać.
Niestety w łazience był Maciek który się golił więc nie mogłem liczyć na to że szybko wyjdzie.
Jedynym sposobem było wysikanie się do kranu albo na pole w krzaki.
Hmm w kranie myjemy naczynia i jak osikam gąbkę to naczynia będą myte w moich szczynach co jest obrzydliwe. Dobra krzaczki.
Poszłam na pole i sikałem w krzaki kiedy oślepił mnie flash z aparatu.
Co jest kurwa.
Przestałem sikać i sprawdzałem co to. Wspiołem się na ogrodzenie i zobaczyłem jakąś fankę z aparatem pod ogrodzeniem prubująca coś dojrzeć przez gęste krzaki.
O ty kurwo.
Przeskoczyłem przez płot a dziewczyna zaczęła uciekać. Naszczęście nie była za bardzo wysportowana więc szybko ją dogoniłem.
Wyrwałem jej aparat z rąk i przeglądałem żeby skasować zdjęcie mojego chuja.
Dziewczyna była cała czerwona a ja tylko na nią srogo patrzyłem i szukałem tego zdjęcia.
-zaraz zaraz...
- no co panie gbur?
- z kąt masz zdjęcia Maćka pod prysznicem i nawet z przed godziny jak spał?? - coś mi nie grało.
- no jak to z kąt z waszego domu.
- no wow ale z kąt masz zdjęcia z wnętrza naszego domu?
- hmm bo mam tam kamery?
- ty szmato dzwonię na policję.Dziewczyna chciała uciekać ale ją złamałem położyłem twarzą na trawie i usiadłem na jej plecach dzwoniąc na policję.
- no to tak szmato, policja już jedzie a ja oddaje ten aparat policji i nie odżywkach już go a te twoje kamery znajdziemy i zniszczymy.
- o ty dzbanie pierdolony.W końcu przyjechała policja i zabrała tą psychopatkę, a ja wróciłem do domu.
- stary gdzie ty byłeś.
- robilłm siku.
- gdzie, na polu? - zapytał zdziwiony chłopak
- tak i nie uwierzysz co się stało.
- gadaj - powiedział Maciek dopijając kawę.Opowiedziałem wszystko Maćkowi a on miał cały czas otwarta buzie.
- ta dziewczyna jakaś psychiczna kurwa - powiedział oburzony Maciek.
- nawet mi nie gadaj.
- dobra chodź najlepiej jak najszybciej ściągnąć te kamery.
- no dobra ja na górze ty na dole - odpowiedziałem szybko i ruszyliśmy do roboty.Nie powiem kamery były dobrze ukryte po domu i dość dużo czasu zajęło ich znalezienie i rozmontowanie.
- chyba wszystkie.
- mam nadzieję - powiedziałem kładąc na stole jakieś 6 znalezionych kamer na samej górze a Maciek dołożył jescze 5.
- ja pierdole 11 kamer.
- powalone.
- dobra to co z nimi zrobimy?
- nie wiem może policja będzie chciała jako dowód czy coś to weźmy je do jakiegoś worka i daj na razie do szawki.
- no okej - powiedział Maciek i zrobił co powiedziałem.
- zaraz zaraz która godzina?
- yyy 15.
- o kurwa idę się ogarniać Nikola zaraz kończy lekcje.
- i po co z tej okazji idziesz się ogarniać? - zapytał Maciek z podniesioną brwią.
- no bo zabieram ja na pizzę po lekcjach a kończy o 16.
- aaa to idź się dla dziewczyny przygotuj.
CZYTASZ
|~ To Nie Bajka ~| ★ Patryk Skóbel ★
RomanceNikola jest fanką rembola lecz zakochała się w Patryku. mieszka ona niedaleko Krakowa i przez przypadek wpada na chłopaka. Dziewczyna wymienia się z chłopakiem numerami i... co dalej? to się okaże zapraszam do czytania 😉