EMILIA
Amikor felébredtem, elnéztem a nővérem felé, aki még mindig aludt a macskás pizsamájában, barna, kócos hajtincsei az arcába lógtak. Még egy kicsit lustálkodtam, majd mikor rászántam magam, hogy kikeljek az ágyból, merengve kinéztem az ablakon. Amint elnéztem a szép felkelő nap felé, egy baglyot láttam felém közelíteni ami nagy csattanással neki csapódott az ablaknak. Sally természetesen erre sem ébredt fel. Kinyitottam az ablakot és behoztam a baglyot. Időközben megláttam egy darab pergament a lábához kötve.
Felvettek a Roxfortba!!! Örömömben ráugrottam a nővéremre, majd elkezdtem ugrálni az ágyán, mivel kit érdekel, hogy ő még alszik. Erre ő morogva felkelt, felpattant az ágyán és rámvillantotta a ,, Most azonnal meghalsz" nézését. Én elkezdtem futni, ő meg utánam. A konyhába érve felborítottuk az asztalnál ülő bátyánkat, Luca-t. (Ejtsd: Luká)
- Hagyjátok már abba!- kiáltotta anyánk félig nevetve.
- Felvettek a Roxfortba, kérlek ne ölj meg!- kiáltottam gyilkos nővéremnek.
Ő csodálkozva megtorpant, majd sikítozva rohant felém és meg ölelt.
Végül anya is és én is elkezdtünk ordítani és sikítozni.
- Hagyjátok már abba! Nagyon hangosak vagytok!- kiabálta bátyánk dühösen és kezét a fülére szorította.
Ebben a pillanatban be toppant a Weasley iker páros, és csatlakozott az ugrálós, sikítozós családi programhoz.
- Gratulálok kislányom, büszke vagyok rád!- mondta anyám alig halhatóan.
Mire kifulladva lehuppantunk a kanapéra szerintem Luca már teljesen megsüketült. Ekkor Fred értetlenül megkérdezte:
- Minek is örülünk ennyire?-
- Igen már az utcán hallottuk a hangotokat.- nézett ránk a válaszra várva George is.
- A hugomat felvették a Roxfortba.- mondta büszkén Sally. Erre mindketten kihúztuk magunkat.
- Gratula!- mondták egyszerre az ikrek.
- Menjünk az Abszol útra!- mondta anyánk.
- De ma nem úgy volt, hogy együtt lógunk?- nézett George csalódottan Sallyre.
- De, de az óta változott a terv!- válaszolt a nővérem.
- De persze ti is jöhettek velünk.- mondtam a fiúknak.🌌
YOU ARE READING
Sally és Emilia a Roxfortban
FanfictionSally és Emilia Davis élete a Roxfortban szerelemmel, barátsággal, kviddiccsel és egy kis veszéllyel... ◇ Harry Potter Fanfiction ◇ J. K. Rowling világában, szereplőivel ◇ Néhány szereplő a mi képzeletünk szüleménye ◇ 2 író