6

9 2 0
                                    

SALLY

Miután Emilia-val elváltunk a kupéban azonnal elkezdődött a sztorizgatás a nyárról, egymás szavába vágva meséltünk, viszont érdekes módon a másikra is tudtunk figyelni, két év alatt összeszoktunk.
Fred-del és George-val már az első nap óta együtt lógunk, egy kupéban ültünk, csónakkal is együtt utaztunk és a végén egy házba is kerültünk.
Anyukám hugrabugos volt de én griffendéles lettem, azt mondta apától örököltem a bátorságomat.
Linette mardekáros de nagyon szeretjük, lángvörös hajával és nagy fekete szemüvegével pont beleillik bohókás társaságunkba. Okos magabiztos, céltudatos bármikor, bárkit fel tud vidítani, ő a legjobb barátnőm, persze az ikrek is a legjobb barátaim de sokszor Linette jobban megért és jó néha kicsit lányosan beszélgetni. Amugy kapcsolatunk kicsit döcögősen indult... utáltuk egymást és amikor meg akartuk viccelni Fred-del és George-val akkor visszavágot, egy teljes éven keresztül ment a csata. Végül békét kötöttünk mert jobbnak láttuk ha a mi oldalunkon áll... :) Persze rögtön társulatunk tagja lett mind egyetértettünk abban hogy kivételes a mardekárosok között.
Most éppen mellette ülök, az Európai útjáról mesél. Amikor befejezte megkérdeztem:
-Kimegyünk a mosdóba átöltözni? Mindjárt ott vagyunk.
- Aha, mehetünk.- Amugy dögunalom volt az utazás a szüleim kikészítettek... -mondta már a folyosón sétálva
- Megint összevesztél anyáddal?- kérdeztem együttérzőn.
- Igen, már arra sem emlékszem mi volt. De alig tudtam tartani a kapcsolatot a varázsvilággal- panaszkodott, ja amugy mugli születésű, bár ezt a mardekárosoknak nem mondta el de így se kedvelik amnyira amiért griffendélesekkel barátkozik.
- Oh, igen szörnyű volt hogy nem taliztunk..
- Hé, te nem fésülködtél ma??- röhögött.
- Basszus, elfelejtettem- nevettem fel én is. - Ööö.. figyu.. - kezdtem a komoly beszélgetést a mosdóban. Linette érdeklődve rám nézett.
- Történt valami nemrég...
- Na akkor mondd- szólt kicsit türelmetlenül.
Én elmeséltem neki az egész kutya/macska kergetős sztorit.
- És ő is elpirult??- kérdezte.
- Nemtudom éppen a hugomat akartam megölni.
- Hát ez még nem bizonyítja hogy bejönne neked, inkább nem szoktad meg fiúk közelségét.
- Huuuu- fújtam ki a levegőt- most megnyugodtam- mosolyogtam rá.
- Miért?- kérdezte értetlenül.
- Mert ha tetszene akkor vége lenne a barátságunknak...

《☆》

- Azt pletykálják Harry Potter is itt ül a vonaton- mondta George izgatottan.
- Tényleg??- lepődtem meg.- Na jó bocsi, de ezt muszáj Emi-nek elmondanom.- álltam fel, mindig Harry Potterben reménykedtünk a hugommal, hogy majd talán ismerhetjük, megterveztük a Emi és Harry esküvőjét szóval elszórakoztunk.
A folyosón Emily nevét ordibáltam ő meg kidugta a fejét az egyik kupé ajtaján.
- Itt vagyok! - kiáltotta, aztán visszament.
Én konkrétan beestem az ajtón amikor észre vettem hogy Emily-nek társasága van, gyorsan intettem a két fiúnak és egy lánynak aztán hugomhoz fordultam.
- Lehet hogy Harry Potter itt van a vonaton!!- jelentettem be ünepélyesen, de ő nem is tűnt meglepettnek.
- Itt vagyok. - szólt bátortalanul a sötét hajú fiú és elhúzta homlokába lógó haját, ami mögött egy villám alakú sebhely volt.

☀️
Arra gondoltunk hogy írhatnátok karaktereket, akár saját magatokat kommentbe és beleírnánk 1, 2 részre a sztoriba, de ahhoz mindent le kell írni róla vagy a hiányzó részleteket mi pótoljuk.
Írjatok sokat❤

Sally és Emilia a RoxfortbanWhere stories live. Discover now