3

11 2 0
                                    

                          EMILIA

Már itt vagyunk az Abszol úton.
Luca és anya elmentek a tankönyveinkért. Én pedig kikönyörögtem, hogy Sallyékkel menjek.
Úgyhogy elmentünk a Kviddics a javából - sportszaküzletbe. Hogy mennyi csodálatos dolog volt ott, azt elmondani nem lehet.
- Szeretnék egy Nimbusz kétezrest! Sally, neked is olyan van! Szülinapodra kaptad!- mondtam kérlelve.
Sally összenézett a fiúkkal, majd George azt mondta:
- Dehát te nem is tudsz repülni!-
- Igen, de a suliban tanulni fog te hülye!- röhögött Fred, mire testvére a vállába boxolt.
- Sally tanított miközben anya nem engedte.- szóltam közbe a veszekedésbe.
- Sajnálom Emili, de nincs rá pénzünk.- mondta Sally.
Elfordult, majd rá kacsintott a fiúkra.
Én meg azt gondoltam, hogy már megint mit terveznek ezek az agyalágyultak.
Azért mondtam azt, hogy megint, mert voltak már ilyenek. Pl: Egyszer beugrottak a Weasley ikrek egy adag állnövesztő cukorral, amit megetettek Lucaval. Vagy amikor szerelmes levelet írtak anyának, Dumbledor nevében. Vagy amikor kiskoromban a drágalátos nővérem elhitette velem azt, hogy vannak unikornisai, és George meg Fred beöltöztek unikornisnak, és stb stb. Egyszóval nem voltak ártatlanok.
Ekkor Sally megragadva karom kiszakított gondolatmenetemből.
Ebben a pillanatban Fred felkiáltott:
- Megyünk pálcát venni tökmag!-
- Nem vagyok tökmag!- szóltam felháborodva- Most megyek a Roxfortba!- húztam ki magam büszkén.
A pálcaboltban Olivander segített ,,a pálcámnak megtalálnia engem".
Végül egy akácból és főnixtollból készült 11 hüvelykes pálca lett az enyém. A nővéremnek, nyírfából, és főnixtollból készült 10 hüvelykes pálcája van. Mindenféle boltba mentünk. Kaptam egy hóbaglyot, tankönyveket, talárokat, majd végül elmentünk fagyizni. A családdal, haza mentünk a Roxmortsi házunkba és az ikrek haza mentek a kutyájukért, Rágcsáért.

🌌

Sally és Emilia a RoxfortbanTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang