SALLY
Felmentem az Emi-vel közös szobánkba, gyorsan felkaptam egy farmer short-ot és egy fekete pólót ami kicsit nagy volt rám, majd kihúztam a szekrényből Daisy-t a macskámat aki hangos nyávogással jelezte nemtetszését.
- Mindjárt indulunk az Abszol útra!!- mondtam neki boldogan- És azt tervezem veszek neked új játékot...
Úgy látszott ezzel felkeltettem érdeklődését mert kiugrott a kezemből és lement a földszintre.
Én is elindultam a lépcsőn lefelé bár az utólsó lépcsőfokon megcsúsztam és majdnem fenékre pottyantam de megkapaszkodtam Fred karjában.
- Kössz... - köszöntem meg hogy.. Hogy pont ott állt?
- Bármikor, úrnőm- mondta gúnyosan miközben meghajolt előttem. Erre én kinyújtottam rá a nyelvem.
- Sallyyyyyy- kiabált George.
- Itt vagyok.- néztem rá értetlenül.
- Ja bocs, nem láttalak a pólódtól! Nem gondolod hogy egy picit nagy?- nézett rám mosolyogva.
- Apámé volt.
- Amugy rohadt jó felső! Ha jobban megnézem pont illik rád. - mosolygott rám kedvesen, Fred pedig átölelte a vállam. Lopva anyára pillantottam aki szomorkásan mosolyogva nézett engem azt viszont nem vette észre hogy én is őt figyelem.
-Hol van Emi?- kérdeztem meg.
- A fürdőszobában- válaszolta Luca aki éppen egy könyvet bújt. Auror szeretne lenni, ezt apa halála után döntötte el amikor anya mesélt neki erről a munkáról.
- De jó..- sóhajtottam egyet- akkor már csak órák kérdése és indulunk.
Érdekes de fél óra alatt elkészült (gondolom már ő is izgult), addig mi megreggeliztünk, neki is csináltam egy szendvicset, majd útközben megeszi. Mindene tökéletes volt, a haja, a sminkje, a virágos nyári ruhája, mellette úgy néztem ki mint egy hajléktalan.
- Hello Szépség!- emeltem meg nem létező kalapom előtte.
- Jó napot Szörnyeteg!- pukedlizett, vagy valami olyasmi mert a lába kicsúszott alóla és fenékre pottyant a lépcsőn. Erre mindketten kacagni kezdtünk amibe a többiek is beszálltak. Luca felsegítette majd felkapta a hátára Emilia-t és a nappaliban lévő kandallóhoz szaladt vele jelezve hogy ideje indulni.☀️
YOU ARE READING
Sally és Emilia a Roxfortban
FanfictionSally és Emilia Davis élete a Roxfortban szerelemmel, barátsággal, kviddiccsel és egy kis veszéllyel... ◇ Harry Potter Fanfiction ◇ J. K. Rowling világában, szereplőivel ◇ Néhány szereplő a mi képzeletünk szüleménye ◇ 2 író