Bebek İlk Kez Tekmeliyor
Tony Stark
Tony paniğe kapılırdı. Sen ve bebeği için çok endişelenirdi ama aynı zamanda çok mutlu olurdu. Ne yapacağını bilemezdi.
Steve Rogers
Steve, yarattığınız hayata çok şaşırarak sizi nazikçe kucaklardı. Yüzündeki gülümsemeye engel olamayacaktı.
Clint Barton
Clint artık buna alışmıştır ama yine de bebeğin iyi olup olmadığından endişelenirdi. İlk kez tekmelediğinde mutlu bir şekilde gülümser ve seni öper.
Bruce Banner
Bruce her zamankinden daha sessiz olurdu, her şeyden çok sevdiği insandan bir çocuğu olacağına şaşırırdı. Onun için biraz gerçeküstü olurdu ve elini karnına koyardı ve her tekmede dudaklarında küçük bir gülümseme büyürdü.
Pietro Maximoff
Hamile olduğun süre boyunca Pietro sana ne kadar güzel olduğunu söylerdi. Bebek ilk tekme attığında seni öperdi ve senden bir çocuğu olduğu için ne kadar mutlu olduğunu bir kez daha söylerdi.
Thor Odinson
Thor, onu sevimli bularak gülecekti. Çocuğun açıkça bir dövüşçü olduğunu söylerdi.
Loki Laufeyson
Loki, çocuğunu hissetmek için karnını nazikçe tutarak kollarını beline dolardı . Artık geri dönüşü olmadığını bildiği için endişelenirdi ama sen olduğun, senin hayatta olduğun ve onunla olduğu için mutlu olurdu.
Bucky Barnes
Bucky sana istediğin her şeyi almakla meşgul olurdu, bu yüzden süpermarketten döndüğünde ve ona bebeğin ilk kez tekme attığını söylediğinde, her şeyi bırakıp sana doğru koşar, etten elini nazikçe karnına bastırırdı. Onun metal elini alır ve karnına da koyardın ve Bucky sana gülümseyerek ve kesinlikle aşık görünerek bakardı.
Sizce en iyi tepkiyi veren kim?
@demeter63e7çok teşekkürler yorumların içinn
cr:https://oneshots-imagines-and-that.tumblr.com/