PARANOYAK
"Hayır, onu yeme!"
Yiyebileceği bir şey, gerçekten yenilebilir bir şey mi diye mutfakta dolaşırken, elinizdeki küçük köpeği azarladınız.
Sabah yürüyüşün için erken kalkmış ve bahçenin kapısında siyah bir köpek yavrusu ile karşılaşmıştın ve başını okşadığında ve yürüyüşünde sizi takip etmeye başladığında, onu orada bırakmaya vicdanın el vermedi.
Böylece kendini sessizce mutfağa girmeye çalışırken, köpeğin havlamasını ve arkadaşlarınızın dikkatini çekmesini engellemeye çalışırken buldun.
Dolaplarda bir köpeğin yiyebileceği bir şey aramak için boştaki elini kullanarak onu dikkatlice kucağında tuttun.
İyi sezgilerin sayesinde, mutfağa yaklaşan ayak seslerini hissettin ve hızla dolabı kapattın, yüzünüzü tezgaha dönerek yavru köpeği arkana sakladın.
"İşte buradasın! Seni arıyordum." Natasha, senin tezgaha yaslandığını görünce rahatlamış bir şekilde gülümsedi .
"Hey. Beni ne için arıyordun?" Normal görünmeye çalışarak gülümsedin.
Yavru köpeğin sessiz olmaya ve gömleğinin kenarıyla oynamasına minnettardın.
"Kız arkadaşımı aramak için bir nedene ihtiyacım var mı?" Eğlenerek sordu ve sen de onun haklı olduğunu mırıldanarak gergin bir şekilde gülümsedin.
Sadece kız arkadaşınızın eğitimli bir casus olduğu ve bir şeylerin yanlış olduğunu her zaman bildiği gibi önemli küçük ayrıntıyı unutmuştun.
Kaşlarını kaldırarak sana doğru geldi.
"İyi misin?"
"Evet! Neden olmayayım?" Beceriksizce karşılık verdin ve Natasha bakışlarını arkana gizlenmiş ellerine indirdi.
"Orada ne var?"
"Hiçbir şey, sadece sandviç yapıyorum."
Yalanın işe yaramış gibiydi ama çünkü köpek yavrusu tam o anda havlamaya karar verdi. Gözlerini sıkıca yumdun.
"Sandviçin az önce havladı mı?" Natasha yalanını anlamıştı ama sen kafanla inkar ettin.
"Bebeğim, sanırım bir şeyler duyuyorsun, belki her şeyin yolunda olup olmadığını görmek için dışarıya bir bakmalısın" Natasha sitemli bir yüz ifadesiyle sustu.
"Y/N."
Yıkılmış bir şekilde iç çektin ve sonra köpeği sırtından çıkardın ve onu kucağına aldın.
"Tanrım. Onu nerede buldun?" diye homurdandı.
"Koşmak için dışarı çıkıyordum ve o kapıdaydı. Onu orada bırakamazdım." Elini yalarken köpeğin kafasını okşayarak dürüstçe cevap verdin. Kız arkadaşının endişesinden habersiz ona gülümsedin.
"Bunu yapmamalısın. O bir tuzak olabilir." Yavruyu elinden almak için sana yaklaştı ama sen kaçtın.
"Bu sadece bir köpek yavrusu."
"Neden bir köpek yavrusu, bahçede birdenbire ortaya çıksın ki?" Tekrar yavru köpeği almaya çalıştı.
İstese kolayca yakalayabileceğini biliyordun ama sana zarar vermek istemedi ve bu yüzden bunu daha az öldürücü bir şekilde yapmaya çalışıyordu. Yine de kaçtın.
"Bir sokağa terk edilmiş ve buraya düşmüş olabilir." Onu göğsünüze bastırarak tartıştınız.
"Bir tuzak da olabilir!"