#4 Ne Yaparlardı? 2

361 16 25
                                    

Anksiyete Krizi Olan Birine Ne Yaparlardı?

Steve Rogers

Bir anksiyete krizi geçirseydin, seninle bulutların gökyüzünde nasıl hareket ettiğini, bu ışıkta manzaranın ne kadar güzel göründüğü hakkında konuşurdu, "Kuşları duyabiliyor musun, (y/n)?" Steve sizi doğaya bağlı tutardı. İzin verirsen, elini tutardı, elini omzuna koyardı, seni  güvende tutardı ve kafandaki düşüncelerde kaybolmazdın.


Thor Odinson

 Tam olarak ne yapacağını bilemediği için yardım etme konusunda en iyisi olmazdı. Ancak sana Asgard'dan, dokuz diyardan bahsederdi. Alfheim'daki şampanya kaynaklarında suyun ne kadar harika göründüğüne dair güzel hikayeler, Muspelheim'daki sonsuz ateşler hakkında. Her zaman mükemmel bir dikkat dağıtıcı olan peri masalları gibi hikayeler. Ve bir gün seni oraya götüreceğine söz verirdi.


Loki Laufeyson 

Dikkatini dağıtmak için sihir kullanırdı. Güzel buz çiçeklerinin, kalelerin, dikkatinizi dağıtacak her şeyin görüntülerini yaratırdı. Loki'nin bu kadar umursadığını görmek sana garip gelebilirdi, ama gerçekten seni öyle görmeye dayanamıyordu. Böylece seni sakinleştirebileceğini düşünüyordu.


Natasha Romanoff

Bazen Bruce için yaptığı gibi, dokunarak seni sakinleştirirdi. Yalnız olsaydınız, bazen yalnız olmasanız bile, özellikle kötü bir anksiyete atağı olduğunu söylersen size şarkı söylerdi.


Clint Barton

Sana sarılırdı. Çenesini başının üstüne dayayarak seni kollarında tutardı ve bir ritim içinde birlikte hafifçe ileri geri sallanırdınız. "Tamam. Biliyorum. Biliyorum." diye fısıldardı. Titreme durana kadar seni biraz daha tutardı ve sonra sana gülümser, harika olduğunu söyler, buna inandığından emin olur ve sonra gitmene izin verirdi.


Wanda Maximoff

Anksiyete atağınızı tetikleyen veya seni endişelendiren her neyse sizi durdurmaya veya uzaklaştırmaya çalışırdı. Sana karşı çok koruyucu olurdu ve seni sakinleştirmek için elinden gelen her şeyi yapardı. Ona izin verirsen ve başka bir yol göremezse, aklını karıştırarak seni sakinleştirirdi. Ancak genellikle endişeli hissettiğin günlerde seninle yemek pişirirdi. Çok fazla kek ve kurabiye yapardın ve karnın ağrıyana kadar gülerdin.


Sam  Wilson 

Sana hep iyi olduğunu hatırlatırdı . Sıradan bir sohbette bile, "Hey (y/n), bir içki ister misin?  iyisin değil mi? Bu arada gayet iyisin." Senin gülümsediğini görmek onu her zaman gülümsetirdi. Ayrıca sizi birçok şeye davet ederdi. Gelmek istemiyorsan sorun olmadığını, bahane üretmene gerek olmadığını söylerdi. 


Tony Stark

Elbette seni anlardı. İyi olduğundan emin olmak için her zaman seni kontrol ederdi. Ne zaman bir hatırlatmaya ihtiyacın olduğunu düşünse, sana harika olduğunu söylerdi, seni güldürmeye çalışırdı.


Bucky Barnes 

 Anlardı ama sana farklı bir şekilde yardım ederdi. Bir molaya ihtiyacın olduğunu hissettiğinde sessizce seninle otururdu. Oturup sana hikayeler anlatırdı, sadece Steve'e anlattığı hikayeler. Üzgün, komik, hatta yürek parçalayıcı olurdu. Ama Bucky'nin yumuşak sesini duymak ve başparmağının elinizin arkasında hafifçe okşadığını hissetmek seni her zaman sakinleştirirdi. Gözyaşlarını ve titreyen dudağını saklamak için ellerinle yüzünü kapattığında, Bucky alnını senin alnına yaslar ve sana usulca fısıldardı. Size tekrar tekrar sorun olmadığını söylerdi. Sana sürekli harika olduğunu söyler, herkesin seni neden sevdiğini hatırlatırdı.


En sevdiğiniz hangisi oldu?

Hangi tepki sizi en çok sakinleştirirdi?

Desteklerin için @Marcusgelbenimolpls teşekürlerr


cr://oneshots-imagines-and-that.tumblr.com/

𝓜𝓪𝓻𝓿𝓮𝓵 𝓘𝓶𝓪𝓰𝓲𝓷𝓮𝓼Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin