Keyifli okumalar...
---------------------
+ Susar mısın artık?
- Ama hayatım böy-
+ Anneanne başım şişti. Lütfen sus.
- Tamam bebeğim. E nasılsın?
+ İyiyim anneanne. Sen nasılsın?
- İyiyim bende. Yumurcak ne alemde?
Elim karnıma gittiğin de yüzümde gülümseme oluştu.
+ O da iyi. Diğerleri nasıl?
- Biz iyiyiz. Bizi merak etme sen. Yumurcağa ve kendine dikkat et.
+ Tamam sizde kendinize dikkat edin.
- Görüşürüz tatlım.
+ Görüşürüz.
Telefonu kapatınca derin bir nefes aldım. Yaklaşık 1.5 saattir anneannem ile konuşuyorduk. Sabahın köründe beni arayıp durumumu sormak için aramıştı ancak konu Dora'ya gelince fazlasıyla sıkılmıştım. Ne gereksiz bir insandı Dora Kara! Nereden musallat oldu bana?! Kapı çalınca oturduğum tekli koltuktan kalkıp kapıya doğru yürüdüm. Açtığım an gördüğüm yüz ile göz devirdim.
+ Yine ne var?
- Nasılsın güzelim?
+ Seni görmeden önce çok iyiydim.
- Neyse ne diyeceğim, artık soyadını Hanzade değil de Karacaoğlu yapalım diyecektim.
+ Pardon?
- Ne pardonu, evlen işte benimle. Zaten evlenecektik, biraz erkene çekelim.
+ Hangi hayal alemindesin bilmiyorum ama çık oradan. Biz seninle evlenmeyeceğiz Ener!
- Büyük konuşma. İlla ki evleneceğiz seninle.
Ufak bir kahkaha atıp kapıyı yüzüne kapattım. Salak mıdır nedir? Bir de 'evleneceğiz' diyor. Sen anca ebemle evlenirsin. Zitin ivliciktik biriz irkini çikilim. Salak. Orangutan beyinli andaval. Sinirle derin bir nefes çekip mutfağa geçtim. Kendime meyveli yoğurt yapasım gelmişti. Cebimden telefonumu çıkartıp şarkı açtım.
Oh ma douce souffrance
Pourquoi s'acharner? Tu recommences
Je ne suis qu'un être sans importance
Sans lui, je suis un peu paro
Je déambule seule dans le métroHem meyveleri kesip hem de şarkıya eşlik ediyordum. Sinirimi bir şekilde atmam gerekti.
Une dernière danse
Pour oublier ma peine immense
Je veux m'enfuir que tout recommence
Oh ma douce souffranceKaseye koyduğum yoğurdun sol köşesine yulaf koyup üstüne böğürtlen ekledim. Çilekleri ince ince keserken şarkıyı söylemeye devam ediyordum.
Je remue le ciel, le jour, la nuit
Je danse avec le vent, la pluie
Un peu d'amour, un brin de miel
Et je danse, danse, danse, danse, danse, danse, danseKestiğim çilekleri de kaseye koyduğum da muzları ince ince kesmeye başlamıştım.
Et dans le bruit, je cours et j'ai peur
Est-ce mon tour? Vient la douleur
Dans tout Paris, je m'abandonne
Et je m'envole, vole, vole, vole, vole, vole, voleMuzları da kaseye koyduktan sonra elmaları küp küp kesip blenderin içine attım. Üstüne limon, muz, çilek ve hafif tat vermesi amacı ile nane yaprağı koydum.
Que d'espérance
Sur ce chemin en ton absence
J'ai beau trimer
Sans toi ma vie n'est qu'un décor qui brille, vide de sensJe remue le ciel, le jour, la nuit
Je danse avec le vent, la pluie
Un peu d'amour, un brin de miel
Et je danse, danse, danse, danse, danse, danse, danse
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAMİLEYİM /TEXTİNG
Short Story🍀 0545****: Senden hamileyim. Bebeğimin Babişkosu: Ne saçmalıyorsun lan? 0545*****: Senden hamileyim, diyorum. Bebeğimin Babişkosu: Çizik plak gibi tekrarlama amk! •••••••••••••••••••••••••••• Bebeğimin Babişkosu: Adın Eftalya Hanzade mi? -11.09- ...