*13*

640 52 23
                                    

Dora'dan

1.5 HAFTA SONRA

''Ünlü model Eftalya Hanzade, yeni bir ilişkiye adım mı atıyor?! Dün akşam sularında yakışıklı erkek ile görüntülenen güzel model mutluluk adımları atıyor!"

Yaklaşık bir buçuk haftadır bu haber beynimin içinde çınlayıp duruyor. Ama hiçbir şey yapamamak daha çok canımı sıkıyor. Ne oluyor bana? Neden kalbimde ince bir sızı oluşuyor? Anlam veremediğim olaylar gerçekleşiyor ve bu benim canımı sıkıyor artık. Eftalya'ya bir daha yazmayacaktım. Daha fazla sinirlendirmemek için. Sağlığı için. Yazmayacaktım ona. Ama elim sürekli telefona gidiyor, parmaklarım sürekli onun ismine dokunuyor. Çıldırıyorum galiba.

Uzandığım koltuktan kalkıp odaya ilerledim. Bizimkilerle bara gidecektik. Onu bir şekilde unutmam gerek. Üstüme siyah bol bir tişört altına dar siyah kot pantolonumu giydim. Ayakkabı olarak beyaz spor ayakkabıları. Araba anahtarımı, evin anahtarını ve telefonumu alıp dışarı çıktım. 

Araba bindim ve Flying Bar'a doğru sürdüm. Kısa sürede gelince arabadan inip, arabanın anahtarını Vale'ye verdim. Bardan içeri girdiğim zaman burnuma dolan koku ile kendime geldim. Alışıktım bu kokuya. Bar tezgahının önünde bizimkileri görünce oraya gittim. Yaptıkları şeyi görünce göz devirdim, yine kadın barmene yavşıyorlardı. Tek akıllı ben çıktım aralarından sanırım.

Tabi tabi, aynen aynen. Öyle olmuştur kesin. Karı kızı hamile bırakanlar akıllı olur, tabi tabi.

(Kadına karı demek istemezdim ama 'Karı kız' kalıbı var. Onu kullandım :) )

Boğazımı temizleyip boş sandalyeye kuruldum. 

+Naber beyler?
- Ooooo star'da gelmiş.
+Ne alaka?
-Eftalya Hanzade'yi hamile bırakmışsın be oğlum. Ne alakası mı var?
+Bilinçli olan bir şey değildi Kaan. Saçma salak konuşıp durmayı. Canımı sıkmayın.
-Oww starımız sinirli.
Diğerlerinin de gülmesi ile iyice sinirlerim bozulmuştu.
+Kesin sesinizi.
Kafamı sinirle iki kere hızlı bir şekilde sağ ve sola çevirdim ve kıtlattım. Haz veriyordu bana. Masaya gelen shot bardakları, tekila, votka ve bira şişeleri ile doğruldum ve votka şişesini alıp kapağını açıp kafama diktim.
-Kral sakin.
×Bardağa koysana oğlum.
+Sikmişim bardağını.
Şişeyi tekrar kafama diktim. Ne kadar sarhoş olmak istesemde istediğim şey olmuyor şuan. Hayır alışmadım. İstediğim durumlarda sarhoş olmam. Olamam.
-Lan oğlum bırak. Sarhoş olacaksın kafama kalacaksın.
+Bırak lan beni Eray. Seni de sikerim o kızı da sikerim.
-Hangi kızı?
+Turuncu Kafa'yı.
-Sikmedin mi zaten?
Eray ve Özgür gülerken ben onu düşünüyordum. Onu özledim sanırım. Neden oluyor bu durum anlam veremiyorum. Ayağa kalktım ve ceketimi de alıp çıkışa ilerledim. 'Nereye gidiyorsun lan diye sorsalarda arkamdan arkama dönmeden çıkışa ilerledim. Nereye gideceğimi bilmiyordum açıkçası. Yol nereye ben oraya kısaca. Kapıdan çıkıp valenin arabamı getirmesini bekledim. Aklımda onun gözleri vardı. Maviş Maviş bakışları... Bembeyaz teni... Upuzun bacakları... Kafamı sağa sola sallayıp sirkelendim.
Kendine gel Dora. Böyle olursan sikerler seni. Kendine mukâyyet ol. O kızı at kafandan. Arabam gelince valenin inmesini bekledim ve koltuğuma kuruldum. Derin bir nefes alıp yola çıktım. Yolun yarısına kadar şarkı dinleyerek geldim fakat her şarkıda aklım ona, Eftalya'ya kayıyordu. Sinirle şarkıyı kapattım. Hay kafamı sikeyim. Nereden bulaştım ben bu kıza. Artık cidden bir psikologla görüşme zamanım geldi sanırım. Of Eftalya of. Ne vardı bu kadar güzel olacak? Ne vardı bu kadar zor olacak? Ben seni, sen benim kafamı siktin. Ne yapacaktım ben Allah aşkına. Hangi cehennem kapısında oturayım? Telefonum çalınca ekrana baktım. Tanımadığım nurama arıyordu. Kaşlarımı çattım. Tanımadığım biri beni neden arasın ki? Telefonu açtım fakat hiç bir ses gelmiyordu.
+Ne vardı?
-Bora Bey... Kızların gözdesi Bora. Hahahaha.
Bu Volkan'dı. Ezeli düşmanım.
+Boş yapma Volkan. Ne diyeceksen de seni de çekemem.
-Beni değil fakat... Eftalya Hanzade'yi çekebilirsin değil mi?
+Ne saçmalıyorsun lan gevşek?
-Seninki diyorum, yanımda diyorum, neler yapabileceğimi düşünsene diyorum.
+Senin o dilini sikerim Volkan.
-Hahahaha tabi ki yaparsın. Ama beni bulabilirsen.
+Bana ba-
Telefonu yüzüme kapattı. Siktir! Siktir! SİKTİR! Hayır hayır Hayır. Sakın öyle bir şey olmasın. Aynı numarayı tekrar aradım. Kullanılmıyor diyordu. Hassiktir. Boku yedim. Hemen onu aradım. En az 10 kere aradım açmıyordu. Ne yapacaktım ben şimdi? Cidden koca bir SİKTİR!

Selamlaaarrr!!
Uzun zaman oldu gerçekten 🥲
Özleştik mi🥲



Yazılma Tarihi:28/06/22
Yayımlanma Tarihi:24/01/23

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 24, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

HAMİLEYİM /TEXTİNG   Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin