3. Bölüm ▧

627 74 545
                                    

-PORTAL-

Selamın Hello...

Oy sınırı geçilmedi ama aktiflik sıçma planım var yawrucaklar

Nasılsınız peki?

**********************************************************

Ashly'in Anlatımı

Herkes sessizce yemeğini yemeye başladı. Luther ve Allison ara sıra birbirlerine bakıyorlar...Five denklem çözüyor...Hem kahvaltı edip hep denklem nasıl çözüyorsun? Vanya...? Tanrım..Vanya ise Five'ı kesiyor. Ne demeliyim ki? Five'ın sevgilisi sanırım denklemler. Vanya adına üzüldüm.

Ashly: Şey neden sohbet etmiyorsunuz?

Hepsi bana baktı. Klaus sessizce bana bakmamaya çalışarak söze girdi.

Klaus: Kanka, sessiz ol duyacak..

Ashly: Kim duyaca-

Tavanda olan hoparlörden ses geldi.

Reginald: 0 Numara kahvaltıda konuşmuyorsunuz! Kurallar odandaki masanın üstüne bırakıldı!

Reginald: Kahvaltınız biter bitmez eğitim odasına! Bugünkü dersleri aksatamam! Eğitim odasına geliyorsunuz!

Ben: Bu adam ne kadar da..Onu anlatacak kelime bulamıyorum üzgünüm.

Klaus ayağa kalktı. Büyük bir rafta olan içkilere göz gezdirmeye başladı. Onlar sanırım babamın içkileri, Klaus lütfen düşündüğüm şeyi yapma..Diego seslendi. Konuşmaya başlamıştık çünkü Reginald eğitim odasına gitmişti, Bu dinleme ve kamera odasında değil demek. Ama şansımıza seslerimiz kaydedilmiyor. Görüntülerimiz kaydediliyor.

Diego: Klaus, sakın!

Klaus: Hadi ama Diego, yaşlı bunak içtiğimi nasıl anlayacak?

Ashly: Klaus dur, ilk önce kameraya kısa devre yaptırmalıyız. Soksa seni görür ve başı derde girer.

Five: Nasıl olacakmış o bayan çok bilmiş?

Ellerimi birbirine sürttüm biraz elektriklenme oldu onu kameraya yönlendirdim. Kamera tamamen bozulmuş durumdaydı.

Ashly: Böyle olacak bay uzun don?

Five: Ne dedin sen!?

Ashly: Kulaklarında sorun olduğunu sanmıyorum Five?

Diego: Ow- tamam Five laf dalaşını bu sefer kaybettin, kabullen.

Vanya: Siz ne anlarsınız ki!? Gel Five biz odama çıkalım.

Five: İstemiyorum? Ayrıca hep beni sadece ikimizin olabileceği yerlere çekiyorsun? Neden?

Ashly: All bu ciddi mi?

Allison: Tanrım ya çok salak yada aşırı derecede umursamaz.

Ashly: Bir diğer neden ise salağa yatmakta en alt sırada?

Five: Sizin saçma şeylerinizle ilgilenmiyor ve konuşmamayı tercih ediyorum.

Vanya ne dediğimizi gayet iyi anlamıştı. 

Vanya: Saçmalıyorlar işte!

Five: Senin benden hoşlanman saçma mı?

Vanya: N-ne?

Five: Yapma Vany çok belli ediyorsun?

Vanya: P-peki cevabın?

hold on to me,,the umbrella academyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin