-The Umbrella Academy-
Selam <3
***********************************************
Ashly'nin Anlatımı
Evren atlama gücümde bilinmesi gereken en önemli şey...Her zaman portalı yüksek yerlerde açarım, yani hayattaki şansımı çok zorladığımda en iyi 20 metre yükseklikten düşerim. İçine giriyoruz umarım kötü yerlere açmam. Kötü yerde açmışım.
Five: ASHLY!
Kafamı kaldırdığımda salonda ve Five'ın üstüne düşmüş olduğumu fark ettim.
Ashly: Nereden bilebilirim salona-
Kafamı biraz daha kaldırdığımda bize bakan Vanya'yı gördüm. Bir bana bir Five'a bakıyordu.
Vanya: Seni pislik! Ümitlenmiştim ben! Ama sen yanındaki pısırık ile gününü gün ediyorsun?
Ashly: Pardon!?
Five: Vanya-
Vanya: Siz şimdi görürsünüz! Baba!
Vanya koşarak salondan çıktı.
Five: Kalkar mısın?
Ashly: Ne?
Five: Üstümden kalkar mısın?
Ashly: A-a şey, tabi
Five'ın üzerinden kalktım. Sırıtarak şunu dedi.
Five: Kekelemene gerek yoktu.
Konuyu değiştir Ashly!
Ashly: Sevgilin yanlış anladı..
Five: Efendim?
Ashly: Vanya yanlış anladı Five ve şimdi bunları Reginald'a söyleyecek..
Five: Konulara açıklık getiriyim ilk önce, 1. Vanya mı? Ash ciddi olamazsın, Vanya benim sevgilim falan değil? 2. Babam yine kamera koymuştur merak etme açıklarız.
Ashly: Tanrım, rahatladım.
Five: Hangi konuda "Rahatladın" tam olarak?
Ashly: İkincisinde!
Five: Her neyse, Eğitim Odasına geri dönmeliyiz sonra bulduğum şeyi incelememiz gerek.
Ashly: Yürü hadi.
Eğitim Odasına geldiğimizde, Reginald kızgın Vanya ise aşırı derecede keyif alarak bakıyordu..
Reginald: 0 Numara!
Ashly: Eyvah..
Reginald: Bundan sonra paralel evren gücünün portal kısmına yoğunlaşacaksın! Hep yanlış yerlerde açıyorsun!
Five: Başka bir şey demeyecek misiniz?
Reginald: Ne demeliyim istersen 7 Numara'nın yanlış bilgi verme alışkanlığını sorgulamalıyız, öyle değil mi 7 Numara?
Vanya: Bir dakika bana neden kızıyorsun? Sana ben söyledim!
Ashly: Ne kadar yanlış bir konuşma stili bu böyle Vanya.."Sen" değil "Siz". Saygı kalmamış..
Vanya sinirlenmiş gözüküyordu, hemen orayı terk etti.
Reginald: Çalışmalarınıza devam edin! 0 Numara Element ve Elektrik güçlerine değil portallara yoğunlaş.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hold on to me,,the umbrella academy
Fanfiction↳ ❝Don't look at me with those green eyes.❞ Five laughed. ❝What eyes?❞ A book about the Hargreeves family. An outcast child. A girl whose powers were hidden from her and thrown into the lab. Everyone thinks that the girl is adopted like the childre...