8. Bölüm ▧

368 39 52
                                    

-Beklenmedik Olaylar-

_____________________________________________

Max: Tanrım buraya doğru geliyor.

Ashly: Kahretsin.

Beni nasıl bulmuştu lanet olsun! Kaskatı kesilmiştim. Gitmemiz gerek. İstemsiz sinirleniyorum kendimi kontrol etmeliyim.

Eleven: Onu oyalamamı ister misin?

Ashly: Evet, ah lütfen.

Birden El'in burnundan kan gelmeye başladı bu demek oluyor ki gücü aktifleşti umarım Five'ı öldürmez.

Eleven: Harika.

Birden bize doğru gelen kızgın Five'ın yere kapaklandığını gördüm. Bağcıkları mı açılmış ah El ve dahiyane fikirleri. Hepimiz gülüp koşarak minibüse bindik arkamdan bir ses işitildi.

Will: Hey! D&D oynarız değil mi!

Ashly: Elbette.

Five'a baktığımda durduğunu gördüm herkesin içinde ışınlanamazdı. Hala gülüyorduk.

Eleven: -Gülerek- Bugün çok eğlendim.

Max: Bende öyle. Ashly?

Ashly: Efendim.

Max: Will ile iyi anlaşacaksınız bence.

Ashly: -Gülümseyerek- Umarım.

El elinin tersi ile burnunu sildi ve birden minibüs durdu, fren birden tuttuğu için hepimiz öne doğru eğimlendik.

Max: Hadi ama biz buraya ölelim diye binmiyoruz.

Eleven: Bir sorun mu var?

Kapı açıldı biri bindi ama bu Steve?

Eleven&Max&Ashly: STEVE!?

Yüzünde bir korku vardı. Bir dakika yalnız değil.

Steve: Çocuklar!

Eleven&Max&Ashly: Steve!?

Mike: Kusura bakmayın..Pardon biraz kayarsanız.

Şöför: Delirdiniz mi siz yola atlamak nedir!?

Steve: Kusura bakmayın sadece gaza basın yoksa ben basacağım.

Max: Hey neler oluyor?

Dustin: Bir çocuk bisikletin tekerleğini patlattı ve tehdit etti. Mike da biraz kafa tutunca ortalık kızıştı bizde kaçtık.

Eleven: Ne.

Max: Ah bunları iki dakikalığını ayırmaya gelmiyor.

Ashly: Mike'ın cesaretini sevdim.

Göz devirdi bu çocuğun sorunu ne. Bir süre sonra minibüsten indik Max bizi evine davet etmişti.

Max: Tamam hadi bakalım anlatın.

Eleven: Neyi?

Max: Nasıl tanıştınız?

Ashly: Laboratuvar da.

Max: Ama nasıl?

Eleven: Bir oda vardı ben küçüklüğümden beri ordaydım ama Ashly 8 yaşında gelmişti. Her gün Reginald'ı öldürme planları yapardı. Ben kedilerden korkardım sürekli kedilerle ilgili üstümde deneyler yaparlardı sonra dayanamayıp deneyi yapmayacağımı söyledim cezalandırdıkları bir oda vardı oraya kilitleyecekleri sırada Ashly yeri yarıp gitmemi engelledi.

hold on to me,,the umbrella academyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin