🍥Naruto Uzumaki🍥
Był bardzo zawstydzony tym, że wszedł do łazienki gdy się przebierałeś/aś. Zrobił się cały czerwony, a z nosa pociekła mu krew. Nie skończyło się to najlepiej, dostał drzwiami w głowę.
🐍Sasuke Uchiha🐍
Sasuke szanuje twoją prywatność i stara się unikać takich sytuacji. Jednak kiedy się zdarzą, zakrywa oczy i stara się jak najszybciej opuścić pomieszczenie.
💤Shikamaru Nara💤
Przebierasz się przy nim, bo jesteś pewny/a że jego to nie obchodzi/interesuje. No i tu się mylisz, Shikamaru interesuje się tobą bardziej niż myślisz. Powiedzmy tylko, że jemu to nie przeszkadza, wręcz przeciwnie.
🍃Neeji Hyuuga🍃
Także się przy nim przebierasz, ale z innego powodu. Po prostu mu ufasz, wiesz że nie zrobiłby czegoś, czego byś nie lubił/a. Tym razem masz rację, bo mimo iż podziwia Twoje ciało, nie jest to w tle seksualnym. Przynajmniej do czasu kiedy nie jesteście w łóżku.
😀🔫
🐼Subaku no Gaara🐼
Zawsze gdy wejdzie w momencie w którym się przebierasz, Gaara robi się cały czerwony i dosłownie ucieka. Na drugi koniec wioski...
🐱Sabaku no Kankuro!🐱
Kankuro nie ma szansy na podglądanie Ciebie, ponieważ zawsze zamykasz drzwi na cztery spusty. Bez wyjątku.
📚Kakashi Hatake📚
Jesteście dojrzałymi ludźmi. Czujecie ten sarkazm? Oczywiście, że Kakashi próbuje Cię podglądać. Co do tego, czasami mu dajesz, a czasami dostaje patelnią w głowę. ╮(╯_╰)╭
🌸Sakura Haruno🌸
Sakura kocha Twoje ciało, zawsze gdy wejdzie do pokoju kiedy się przebierasz, chwali Cię, po chwili wychodzi i przeprasza za najście. Nie masz z tym większego problemu, dzięki niej Twoja samoocena skoczyła w górę.
🌻Hinata Hyuuga🌻
Gdy Hinata zobaczyła Cię raz kiedy się przebierałeś/aś możesz pszysiądz, że była czerwieńsza od pomidora. Wyszła szybciej niż weszła, a Ty bałeś/aś się że zemdleje.
--------------------------------------------------------
Nowy rozdział jak zwykle jest tragiczny. Straciłam umiejętność formułowania zdań i co chwilę muszę wyszukiwać w internecie czy dane słowo istnieje w języku polskim. PorażkaTak czy inaczej
Dziękuję za czytanie
Miłego dnia/wieczoru/nocy
Znowu zapomniałam o Ino 😀🔫
CZYTASZ
Preferencje [Naruto]
RomancePatrz na tytuł. Chyba nie musze nic wyjaśniać. ❗Nie przywłaszczam sobie postaci z mangi Naruto które należą do Masashiego Kishimoto ❗