🌿Wyznanie uczuć🌿

1.4K 51 85
                                    

🍥Naruto Uzumaki🍥

Uzumaki, aby ci to wyznać, zaprosił cię do Ichiraku na ramen. Cały czas był spięty, a po zjedzeniu strasznie się zaczerwienił i wykrzyknął że Cię kocha. Wzruszony własciciel aż postawił wam ramen za darmo, gdy odpowiedziałaś Naruto że, też go kochasz.

🐍Sasuke Uchiha🐍

Młodszy brat Itachiego zaprosił Cię na trening. Po rozgrzewce i małym sparingu przyszedł czas na rzucanie kunaiami do tarczy. Gdy skończyłaś rzucać swoimi, spojrzałaś na Sasuke, a później na jego tarczę. Nie kryłaś zdziwienia, gdy ujrzałaś na tarczy napis "Kocham Cię". Spojrzałaś na swojego Uke z uśmiechem i go przytuliłaś, szepcząc odpowiedź.

(Jaka to była odpowiedź zostawiam Wam ( ͡° ͜ʖ ͡°))

💤Shikamaru Nara💤

Shikamaru to mądry i kreatywny chłopak, ale leniwy. Nie chciało mu się nad tym myśleć, a ta sytuacja robiła się już upierdliwa. Dlatego po prostu przyszedł do Ciebie, a gdy mu otworzyłaś po prostu powiedział, że Cię kocha.

🍃Neeji Hyuuga🍃

Młody Hyuuga chciał, żeby okoliczności w których wyzna Ci miłość były jak najbardziej romantyczne. Przygotował piknik w twoim ulubionym miejscu, jedzenie robił sam z małą pomocą Hinaty. Wszystko było idealnie, ale teraz stresował się jeszcze bardziej. Dlaczego? Bo to znaczyło, że czas teraz iść po [Imię] i wyznać jej co do niej czuję. Z wielkimi obawami poszedł do domu [Klan/Nazwisko]. Zaprowadził ją na przygotowany piknik. Po miło spędzonym czasie, gdy już zachodziło słoneczko, Neeji postanowił że zrobi to teraz. Położył swoją rękę na Twojej odpowiedniczce, gdy spojrzałaś na niego cały czerwony powiedział dwa krótkie słowa. "Kocham Cię". Uśmiechnęłaś się do niego i przytulając go powiedziałaś to samo.

🐼Sabaku No Gaara🐼

Miałaś się dzisiaj spotkać z Piątym Kazekage na herbatę/ kawę i [Ulubione Danie]. Gdy przyszłaś do domu rodzeństwa piasku, okazało się, że nie ma w nim Temari i Kankuro. Było to dla Ciebie na rękę, ponieważ dzisiaj chciałaś powiedzieć czerwonowłosemu ważną rzecz. Kiedy w miłej atmosferze skoczyliście jeść, niebieskooki zaproponował jakiś film. Zgodziłaś się, więc już po chwili razem śmialiście się z jakiejś komedii. Po obejrzeniu filmu, doszłaś do wniosku że to czas aby powiedzieć Gaarze co do niego czujesz. Najwyraźniej Gaara pomyślał tak samo, bo w tym samym czasie powiedzieliście "Kocham Cię". Po krótkiej chwili, cali czerwoni, wybuchnęliście śmiechem.

🐱Sabaku No Kankuro🐱

Cały dzień trenowałaś ze starszym bratem Gaary, a teraz zmęczona, szłaś z nim na spacer. Zaprowadził Cię na klif z którego było widać zachód słońca. Siedzieliście na dużych kamieniach i rozmawialiście na przeróżne tematy. Po chwili zapadła głucha cisza, a słońce już zaszło. Kankuro złapał Cię za podbródek i odwrócił Twoją głowę w swoją stronę.

- Kocham Cię.-- Powiedział i pocałował Twój nos.

- J-ja Ciebie też.-- Odpowiedziałaś, po czym go przytuliłaś.

📚Kakashi Hatake📚

Hatake postanowił wyznać Ci miłość w prosty sposób. Listem. Cały dzień męczył się żeby napisać go, ale nie wychodzilo mu. Powiedzmy szczerze, Kakashi nie jest poetą i raczej nim nie będzie. W końcu po dwócz dniach męczarni z owym listem, pomyślał, że może po prostu kupi twoję ulubione kwiaty i misia. Kiedy już zaopatrzył się w owe rzeczy, dodając do tego jeszcze zakupy, wysłał do Ciebie Pakkuna z zaproszeniem na kolacje. Pakkun wrócił z potwierdzeniem przyjścia [Imię]. Szarowłosy zabrał się za robienie kolacji. Przygotował ramen, onigiri z nadzieniem ze śliwek i [Twoję Ulubione Danie]. Posprzątał kuchnie, nakrył stół, i ogólnie przyszykował wszystko. Gdy dochodziła godzina kolacji, Kakashi nałożył pierwsze danie, zapalił świece i poszedł się przebrać. Po chwili przyszła [Klan/Nazwisko]. Zjedli w miłej atmosferze, rozmawiali na różne tematy, wszystko szło po jego myśli. W końcu Hatake powiedział [Kolor włosów]włosej co do niej czuję, a ta zarumieniona mu odpowiedziała.

(Tu też zostawiam Wam wolną rękę co do odpowiedzi.)

🌸Sakura Haruno🌸

Nasza kochana Wata Cukrowa zorientowała się, że już nie kocha Siusiake, tylko zakochała się... Uwaga. W dziewczynie! Tak, w dziewczynie, a dokładniej w [Imię i Nazwisko/Klan], co ją trochę uspokajało, bo wiedziała że [Kolor oczu]oka jest lesbijką. Nie zmienia to jednak faktu, że Różowa Landryna bała się wyznać [Kolor włosów]włosej co do niej czuję. Po za tym, wiedziała że nawet jak [Imię] też ją kocha, to jej tego nie wyzna, bo jest zbyt nieśmiała. Także trzeba zakasać rękawy i wymyślić, co zrobić. Sakurcia w końcu wymyśliła że zabierze [Śmiszne Przezwisko] na dango i przy okazji powie jej co do niej czuję. Jak pomyślała tak zrobiła. W trakcie jedzenia, Haruno w końcu powiedziała naszej kochanej [Zdrobnienie] że ją kocha. Mina [Kolor oczu]okiej- bezcenna. Nie dość że wypluła dango, to jeszcze zrobiła się czerwona jak dorodna truskawka. Jednak mimo to wymamrotała cichą odpowiedź, a szczęśliwa różowowłosa rzuciła się na nią i zamknęła w szczelnym uścisku.

🌷Ino Yamanaka🌷

[Imię] poszła do kwiaciarni Yamanaka, żeby wyznać naszej uroczej Śwince (Przepraszam, musiałam XD -dop.aut) że ją kocha. Wbiła z buta, wyczaiła położenie Blondi i wystrzeliła jak strzała, pedząc do niej. [Nazwisko/Klan] nie chciała się bawić w jakieś romantiko, po prostu, powie co ma powiedzieć i najwyżej będzie ryczeć w poduszke. To wyznała jej miłość i czekała w napięciu na reakcje Dzikiej Świni*. Ino uśmiechnięta odpowiedziała jej, że też ją kocha i dała jej bukiet kwiatów, który akurat skończyła robić.

🌻Hinata Hyuuga🌻

Nocowałaś właśnie u swojej przyjaciółki. Co jakiś czas robiłyście u siebie takie nocowania, raz u niej, raz u Ciebie. Oglądałyście właśnie jakiś film, zajadając się przekąskami. Przez przypadek dotknęłyście się dłońmi. Zarumieniona, złapałaś za rękę równie czerwoniej Hinaty i przyłożyłaś ją do swojego serca. Powiedziałaś te dwa słowa. Ty jak i Hyuuga byłyście zestresowane, i omało nie zemdlałyście. Perłowooka, (poprawcie mnie jeśli napisałam źle -dop.aut) aby pokazać Ci że odwzajemnia to uczucie, kiwnęła głową.

*Dzika Świnia- na j.jap Inoshishi. Chyba rozumiecie co nie?

Czeeść˜˜ Przepraszam że nie było rozdziałów, ale nie miałam czasu na pisanie ich, bo byłam u cioci, a później na koloniach. Także chyba rozumiecie. Postaram się teraz pisać rozdziały częściej. Wsm to mam już dawno, bo od paru miesięcy, przygotowane inne rozdziały. Nie mogłam ich publikować, bo nie miałam jeszcze napisanego tego rozdziału.

Mam też nowy rekord, bo ponad 900 słów!

Jak zawsze, proszę o poprawianie błędów w komentarzach.

Ja ne˜

Preferencje [Naruto]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz