🍥Naruto Uzumaki🍥
Spotkaliście się gdy razem z [Imię brata/siostry], trenowaliście na polu treningowym, na które przyszedł wraz ze swoją drużyną. Gdy zobaczył twoje umiejętności, chciał z tobą walczyć. Twój/twoja brat/siostra był/była głodna więc musiałaś odmówić.
🐍Sasuke Uchiha🐍
Wpadłaś na niego gdy biegłaś za [Ulubione zwierzę]. Zmierzył cię mrożącym krew w żyłach wzrokiem, gdy ty wstałaś i podałaś mu ręke. Odtrącił ją i wstał. Ukłoniłaś się i przeprosiłaś. Ominęłaś go i pobiegłaś dalej w poszukiwaniu [Imię zwierzęcia], gdyż uciekł/uciekła ci z pola widzenia.
💤Shikamaru Nara💤
Byłaś w sklepie po to by kupić [Ulubione jedzenie] i [Ulubiony napój]. Kiedy przechodziłaś koło działu z pluszakami i poduszkami, zauważyłaś chłopaka który śpi na jednej z poduszek. Podeszłaś do niego bo chciałaś go obudzić, w końcu ktoś mógł go podeptać. Gdy otworzył oczy, odeszłaś. Zdążyłaś usłyszeć tylko ciche mamrotanie z jego strony "co za upierdliwa kobieta".
🍃Neeji Hyuuga🍃
Po skończonych lekcjach w akademii, udałaś się, ze swoją najlepszą przyjaciółką Hinatą do jej miejsca zamieszkania. Przechadzając korytarzami razem z przyjaciółką, minęłyście chłopaka który był mniej więcej w waszym wieku. Chłopak pokłonił się przed Hinatą i powiedział "Witaj w domy księżniczko." i odszedł. Byłaś nim zaintrygowana, no i, nie oszukujmy, się chłopak był przystojny, innymi słowy spodobał ci się. Spytałaś się więc Hinaty, kim on jest, odpowiedziała że jest to jej kuzyn o imieniu Neeji.
🐼Sabaku no Gaara🐼
Szłaś właśnie ze swoimi kolegami i koleżankami na plac zabaw, gdy dotarliście zaczęliście grać w piłke nożną. W pewnym momencie, piłka poleciała w strone czerwonowłosego chłopca, który siedział na huśtawce oddalonej kawałek od miejsca w którym byliście. Wiedzieliście kim on jest, był to potwór, który zabijał piaskiem- Gaara. Chłopiec wstał, podniósł piłkę i zaczął iść w waszą stronę. Zaczęliście uciekać ale jakiś chłopak popchnął cię w strone Gaary, upadłaś kawałek przed nim. Gdy spojrzałaś na niego był smutny i miał łzy w oczach. Wtedy zrozumiałaś, że to nie jest żaden bezduszny potwór, tylko dziecko takie jak wy. Podniosłaś się z piasku i uśmiechnęłaś się wyciągając rękę w jego stronę. Chłopiec spojrzał na ciebie ze zdziwieniem ale po chwili się uśmiechnął i również podał ci rękę. Przedstawiliście się sobie i tak bawiliście się do wieczora.
🐱Sabaku no Kankuro🐱
Byłaś młodszą siostrą Sasoriego Akasuny- mistrza marionetek. Twój brat uczył cię czym jest prawdziwa sztuka, czyli marionetki, jak je robić, jak nimi sterować i inne rzeczy na ten temat. Przyjaźniłaś się z Temari, która gdy tylko dowiedziała się o twoim zainetresowaniu, spotkała cię z jej bratem- Kankuro. Dowiedziałaś się że on również jest lalkarzem więc ucieszyłaś się na spotkanie z nim. Doszłyście, w dość krótkim czasie do jej posiadłości, bo domem tego raczej nazwać nie można ze względu na jej rozmiary. W końcu to córka samego Kazekage. Gdy weszłyście do środka, okazało się że Kankuro właśnie wychodził więc, jedynie się sobie przedstawiliście.
📚Kakashi Hatake📚
Jesteś dwa lata młodszą siostrą Obito. Poznaliście się kiedy przyszłaś na jeden z ich teningów, bo twój brat chciał się tobą pochwalić. Byłaś bardzo nieśmiała ale też piękna, przez co Kakashi, poczuł motyle w brzuchu, a Obito czuł że wygrał.
🌸Sakura Haruno🌸
Byłaś z Sasuke na spacerze kiedy przyczepiła się do was różowowłosa dziewczyna. Nie znałaś jej więc się wystraszyłaś, bądź co bądź ale bałaś się nowych znajomości. Kiedyś byłaś dręczona ze względu, na swoją orientacje ale, gdy poznałaś Sasuke przestamo cię dręczyć. Mimo to, dalej w twoją stronę, były wysyłane spojrzenia pełne pogardy lub obrzydzenia. Schowałaś się za Sasuke, a ona wysłała ci wrogie spojrzenie i zaczęła biadolić do chłopaka. Poczułaś ukłucie w sercu, bo spodobała ci się a, jej podoba się twój przyjaciel.
🌷Ino Yamanaka🌷
Poznałyście się w akademii. Zaprzyjaźniła się z tobą, bo nie podkochiwałaś się w Sasuke oraz interesowałaś się kwiatami.
🌻Hinata Hyuuga🌻
Znacie się od pieluch, twoja mama pochodziła z odległej gałęzi klanu Hyuuga, a tata z korzenia rodu Uchiha. Wasze rodzicielki często spotykały się na herbatę i ploteczki.
To pierwsze preferencje mamy za sobą. Prosiłabym o poprawianie mnie w komentarzach, bo mam lekkie problemy z ortografią i interpunkcją.
Ja ne~
CZYTASZ
Preferencje [Naruto]
RomancePatrz na tytuł. Chyba nie musze nic wyjaśniać. ❗Nie przywłaszczam sobie postaci z mangi Naruto które należą do Masashiego Kishimoto ❗