W mediach zdjęcie które kocham tak mocno że mam je na tapecie. XD
🍥Naruto Uzumaki🍥
Spotkaliście się w Ichiraku Ramen. Nie chciało ci się gotować, więc poszłaś na ramen. Na miejscu spotkałaś blondyna z jego drużyną. Gdy cię rozpoznał zaczął się wydzierać i wyzwał cię do walki. Wygrałaś. Przysięgał że następnym razem cię pokona.
🐍Sasuke Uchiha🐍
Gdy wędrowałaś z Sakurą po Konosze ona nagle zaczęła piszczeć. Podbiegła do czarnowłosego próbując z nim porozmawiać. Rozpoznałaś w nim chłopaka na którego wpadłaś biegnąc za [Imię zwierzęcia]. Podeszłaś do nich i przeprosiłaś jeszcze raz. Zaczęliście rozmawiać, a Sakura stała się cała czerwona ze złości.
💤Shikamaru Nara💤
Twoja przyjaciółka Ino, chciała ci przedstawić jej drużynę, więc poszłaś z nią na miejsce spotkania. Był tam chłopak który spał ostatnio w sklepie. Nie był skory do rozmowy, narzekał i mamrotał. Wymieniliście tylko kilka słów, ale z Choojim znalazłaś wspólny język. W końcu obydwoje kochacie jedzenie.
🍃Neeji Hyuuga🍃
Spotkałaś go na polu treningowym. Po krótkiej wymianie zdań zaproponował trening. Zgodziłaś się. Trenowaliście do późnego wieczoru, przyznasz że dobrze się z nim walczyło. Odprowadził cię pod same drzwi twojego domu i zpytał się, czy moglibyście jutro to powtórzyć. Odpowiedziałaś twierdząco.
🐼Sabaku no Gaara🐼
Wasze drugie spotkanie było następnego dnia. Razem bawiliście się bardzo dobrze, a twoi znajomi byli tym zdziwieni i przerażeni. Gdy wracałaś do domu ludzie cię wyzywali, albo kazali przestać zadawać się z Gaarą. Ni zgodziłaś się.
🐱Sabaku no Kankuro🐱
To spotkanie zaaranżowała Temari. Gdy Kankuro był w domu, ona szybko po ciebie pobiegła i zaprosiła do siebie. Zgodziłaś się, a gdy dotarłyście, ona wrzuciła cię do pokoju jej brata i zabarykadowała drzwi. Mówiła że wypuści was dopiero na kolację. Po pewnym czasie, razem z Kanuro, złapaliście wspólny język i gadaliście do czasu kolacji.
📚Kakashi Hatake📚
Wpadliście na soebie w bibliotece. Trzymałaś tyle książek, że nic nie widziałaś, a on zagapiony w książke wpadł na ciebie. Pomógł ci zebrać książki i zanieść je na odpowiednie półki. Gdy spytałaś się co czyta, odwrócił wzrok i zniknął w chmurze dymu.
🌸Sakura Haruno🌸
Wasze drużyny miały wspólną misje. Sakura zabijała cię wzrokiem gdy rozmawiałaś z Sasuke, chciałaś jej wyjaśnić że się nim nie interesujesz, ale zbyt się bałaś. Gdy w końcu zostałyście same, powiedziałaś jej, że jedynie przyjaźnisz się z Sasuke i go nie kochasz. Ona ci nie uwieżyła, dopóki nie powiedziałaś jej o swojej orientacji.
🌷Ino Yamanaka🌷
Spotykacie się codziennie w akademii. Siedzicie razem w ławce i rozmawiacie o kwiatach, o chłopakach i czasami rysujesz to co ona chce.
🌻Hinata Hyuuga🌻
Wasze drugie spotkanie przebiegło gdy byłyście bobasami, więc nic z tego nie pamiętacie.
Kolejne preferencje! Prosze o poprawianie moicj błędów w komentarzach.
Jeżeli ci się spodobało zostaw gwiazdkę lub komentarz.Ja ne~
CZYTASZ
Preferencje [Naruto]
RomancePatrz na tytuł. Chyba nie musze nic wyjaśniać. ❗Nie przywłaszczam sobie postaci z mangi Naruto które należą do Masashiego Kishimoto ❗