بـبـوورن "
ئـەوانەی ڪە گـەورەم کردن
نـەئەبوو دەسـڪاری بـچوڪیتـان بـڪەم ..🖤Don't forget vote and comment
✉️⭐️____________________________________
Pov livia
سوێند دەخۆم دەمرم لە ترسان تێیهیۆنگی گەمژە مەسجی زۆرم بۆ ناردوە و وەڵامی نییە سوێند دەخۆم دەیکوژم ئەو هیچ و پوچە نەفرەتیە...!
لە ڕاستیدا من خۆم گۆڕی تەنها بلوسێکی سپی کەمێک گەورە بەڵام زۆریش نا لەگەڵ شۆرتێکی ڕەش کە دەیتوانی بە پێی پێویست کەمێک لە قاچم بشارێتەوە و وە قژە درێژەکەم لەسەر شانەکانم بڵاو کردوە و گۆرەویەکی سپی کەمێک درێژم لە پێ کرد لەگەڵ کالەیەکی سپی و چووم بۆ پارکی ئەلیکساندەر هیچ نەبێ لێرە کەسانێکی کەمیش بێت لێیەتی لە ڕاستیدا زۆربەی کەسەکانی ئێرە خۆشەویستن و هاتون بۆ ژوان...
~ ئاهـ ئەوە ساڤانا گەمژەی هاوپۆلم نیە من بەڕاستی ڕقم لەو گەمژەیە لە ڕاستیدا ئەویش ڕقی لەمنە کەواتە ڕقەکەم یەک لایەنە نییە ~
منی گەمژە خۆ ئەو لە ژوانە ئەبێ تۆڵەی خۆمی لێبکەمەوە
هەڵسامە و دەستەکانم پڕ کرد لە بەرد بەڵام بەردی بچوک،باشە بەڕاستی من زۆر قسە ئەکەم هەمیشە ئەبێتە هۆی کێشە نانەوە ئەو قسەکردنەم دەی پێویستە دەست بکەم بە پلانەکەم..!
لە ڕاستیدا من لە تەنیش دارێک دانیشتبوم ئەو کەمێک لێمەوە دوور بوو وە لەگەڵ خۆشەویستە گەمژەکەیدا هاتن لەسەر کورسیەک دانیشتن کە لە پێشمەوەیە بەڵام داری سنەوبەری بچوک لە بەینماندا هەیە...
ئيستا هاتم لە پشت یەکێک لە سنەوبەرەکان خۆم شاردەوە گەڵاکانی بەڕاستی بێزار کەرن هەست دەکەم ڕوخسارمی بریندار کردووە باشە ئەگەر کەمێک سەرم بەرز بکەمەوە کێشە نابێت؟
نا کێشە نابێت سەرم بەرز کردەوە و یەکێک لە بەردەکانم بە دەستی ڕاستم لە دەستی چەپم وەرگرتو هەڵمدائاوچ بەری نەکەوت بەڵام سەرنجی دا و ئاوڕیان بۆ دواوە داوە باش بوو بە خێرای سەرم نزم کردوە بۆ ئەوەی ئاشکرا نەبم هیوادارم ئەمشەو یەکێک لە ڕۆحەکان بێت و لە ناوی بەرێت!'
باشە ئەمجارە سەرکەوتو بوم ئامانجەکەم پێکا بە تەواوی بەر سەری کەوت..!
YOU ARE READING
Let mE be sUre |KTH
Acciónlas redes sociales no siempre son malas * * * * * * Todo esto es obra de emociones هەموو ئەمانە کاری هەستەکانە Taehyung & livia 🖤⛓. ئەمە یەکەم چیرۆکمە هیوادارم چێژ ببینن لە خوێندنەوەی🍓❤️