💚

202 8 2
                                    

Po tom ako mi Potter pomohol sme nestíhali prvú hodinu.  Kým som sa pripravila trvalo to aj ďalšiu vyučovaciu hodinu . Hehe robím si srandu trvalo mi to dvadsať minút a utekala na hodinu lietania .Chceli sme to uhrať na únavu z hliadkovania po hrade ale trest sme dostali aj tak .

  Budeme ho vedieť až po vyučovaní , asi nevedia čo vymyslieť . Niektorý trénovali iný keďže sa báli sedeli na tribúnach a ja som sa šla preletieť. Zase som mala vietor medzi vlasmi . Vždy je to úžasný pocit . Letela som okolo Dytha , ako my to dovoľovala  metla tak som mu zamávala . Niekde v kútiku mojej hlavy stále neverím že je dá sa povedať kamarát .  Tento rok je neuveriteľný . Preletela som ešte ponad jazero a musela som sa vrátiť .  Keď som kráčala k učebni veštenia narazila som na Hope . 

- Ahoj Hope máš dnes čas ? 

- Samozrejme že mám . Potrebuješ niečo ?

- Chcela by som sa po obede poprechádzať a porozprávať sa ako kedysi . 

- Veľmi rada , tento rok spolu netrávime veľa času .  Teraz mám ešte veštenie a potom starostlivosť o zázrační tvory a ty ?

- Náuku o Rokforte a Transfiguráciu .

- Dobre potom máme obed takže sa pôjdeme prejsť k .... jazeru alebo ?

- Ja by som šla aj na lúku blízko zakázaného lesa  teraz by tam mali rásť  ruže . 

- Dobre . 

- Dobre takže sa vidíme na obede . 

- Teším sa , zatiaľ páá . 



Hope 


Kráčala som k  učebni kde sa učíme o Rokforte . Znie to ako dejiny ale sú to rozdielne predmety . Práve preberáme prvé útoky na muklovských žiakov . Nechápem ako to mohol niekto robiť . Samozrejme že teraz sa to už vie ale vtedy to muselo byť strašné . Ešte aj Myrtha si nič nepamätala . A po niekoľkých rokoch začali útoky odznovu . Každý sa znovu začal báť  nakoniec to vyriešil Harry Potter  . Je zvláštne ako osud dokáže zamiešať karty . Voldemort zabil veľa ľudí a mnoho z nich boli rodičia ale až pri ňom sa stalo to čo sa stalo . Viem úžasne vysvetlené . Nakoniec útoky prestali a bola objavená Tajomná komnata . Bola to naozaj zaujímavá hodina .  Všimlsa som si že na túto hodinu chodí aj Rose Weasleyová  a Alice Longbottomová .

Nikdy som si ich nevšimla . Musela som sa zasmiať aká som nevšímavá. Hodina skončila nie žeby ma nezaujímala ale konečne . Ešte jedna a bude konečne obed . Vkročila som do učebne , v laviciach už sedelo pár žiakov . Sadla som si dozadu a čakala kedy hodina začne . Dnes by sme mali zvieratá premeniť  na zrkadlo . 


Casia 


 Na hodine veštenia som sedela vedľa Freda Weasleyho a Louisa Weasleyho . Zaujímavé čo ? Nemali si už kde sadnúť a tak si sadli ku mne . Mali sme za úlohu pozrieť sa do ako to tu niektorý volajú  čarovná gúľa v ktorej nič neuvidíš . Proste sme sa mali na ňu pozrieť a zistiť na kom nám záleží  .  Každý mal povedať koho tam videl . Väčšina hovorila rodinu , kamarátov , priateľa , priateľku  a ani u mňa to nebolo inak . Ukázali sa mi tváre rodičov , brata, Hope  Dytha , Diana  a nakoniec tam bol aj Potter . Neprišlo mi to divné , správal sa ku mne dobre a mohla som sa mu zdôveriť .  Keď nám profesorka povedala že môžeme odísť všetci zmizli do minúty .  Ja som šla pomaličky  k Hagridovmu domu . Mali sme ho tam počkať , dnes nám chcel ukázať Testrálov . Sú to tvory ktorých človek vidí ak videl niekoho zomrieť . Je to smutné ale aj zaujímavé .


Ahooj ako sa máte pandy moje ?  Dúfam že si užívate prázdniny . Dnes vám nemám ani veľmi čo napísať preto prepáčte . Dúfam že sa vám kapitolka  páčila . 


Páá vaša Luss 😘

Daj mi pokoj PotterOnde histórias criam vida. Descubra agora