REGRET - 1

745 70 10
                                    

Zawgyi 

" သား အရမ္းမေျပးနဲ႔ေနာ္ appa နဲ႔လူခ်င္းကြဲသြားမယ္ "

" ဟုတ္ pa "

ခုန္​​ေပါက္​​ျမဴးတူးၿပီး​ေပ်ာ္​​ေနသည္​့သားျဖစ္​သူကို BaekHyun အ​ေနာက္​မွလွမ္​းမွာလိုက္​သည္​.. သားကလိမၼာသည္​ သို႔​ေသာ္​က​ေလးတို႔သဘာဝအရ အသစ္​အဆန္​းဆိုရင္​လည္​းအရမ္​းစိတ္​ဝင္​စားတတ္​​ေသးသည္​.. အသက္​​ေလးႏွစ္​အရြယ္​ဟာ လက္​လႊတ္​လို႔ရ​ေပမယ္​့ အခုကလူသိပ္​႐ႈပ္​သည္​့​ေလဆိပ္​ထဲမွာမို႔ လူခ်င္​းကြဲၿပီးသားငယ္​ထိတ္​လန္​႔သြားမွာ သူစိုးသည္​..

" သား လာခဲ့..မေျပးနဲ႔ေတာ့ ဖြားဖြားတို႔ေရာက္ေနၿပီတဲ့ appa တို႔ျမန္ျမန္သြားရေအာင္ "

" nae "

Kyoong ေလးက အနားကိုျပန္လာကာ သူ႔လက္ကိုလာတြဲေလသည္.. BaekHyun ျပံဳးလိုက္ရင္း သားနဲ႔အရပ္ခ်င္းညီရန္ထိုင္ခ်လိုက္ၿပီး သားရဲ႕အက်ႌကိုေသခ်ာျပန္ဆြဲခ်ၿပီး ျပင္ေပးလိုက္သည္.. ဆံပင္ေလးေတြကိုလည္းေသခ်ာျပန္သပ္ေပးလိုက္ရင္း သူနဲ႔တူသည့္ပါးေဖာင္းေလးကို ေမႊးၾကဴလိုက္သည္..

" ဖြားဖြားကိုေသခ်ာႏႈတ္ဆက္ရမယ္ေနာ္ appa မွာထားတာသိတယ္မလား "

" nae Kyoong မွတ္မိပါတယ္ pa ေနာက္ၿပီး ဘိုးဘိုးႀကီးနဲ႔လည္းစကားအမ်ားႀကီးေျပာရမယ္ "

BaekHyun ျပံဳးလိုက္သည္..

" လိမၼာတယ္ လာ.. သြားစို႔ "

သားလက္ကိုတြဲၿပီး ေလဆိပ္ေပါက္ကိုထြက္လာခဲ့ေတာ့သည္..

" ဟဲ့ ဟိုတစ္ေယာက္က ေမာ္ဒယ္ Byun BaekHyun မလား? "

" ဟုတ္တယ္.. ဟုတ္တယ္ဟဲ့ ေဘးမွာသူ႔သားေလးေရာပါတယ္ ဟယ္ကေလးေလးကအျပင္မွာလည္း အရမ္းခ်စ္ဖို႔ေကာင္းတာပဲ လာ လာ ျမန္ျမန္လိုက္ၾကည့္ရေအာင္ "

BaekHyun ဖံုးကြယ္မေနပါ.. သူ႔ေနာက္ကိုေျပးလိုက္လာတဲ့မိန္းကေလးႏွစ္ေယာက္မွာ သူနဲ႔သားကိုဓာတ္ပံုေတြရိုက္ေနတာ သူသိေသာ္လည္း ဘာမွေျပာမေနေတာ့ပါ.. သူကအႏုပညာရွင္ပဲေလ ဒီေလာက္ကေတာ့ၾကံဳေတြ႕ရမွာထံုးစံပဲမလား .. ဒီေလာကမွာက်င္လည္လာတာပဲ ဆယ္စုႏွစ္နီးပါးရွိေတာ့မည္ျဖစ္သည္.. ၿပီးေတာ့ သားရဲ႕ျဖစ္တည္မႈကိုလည္း BaekHyun ဖံုးကြယ္မထားခဲ့ပါ .. သူ႔ရဲ႕ SNS ေတြကေနတစ္ဆင့္ သူနဲ႔သားပံုေတြကို သူ႔ရဲ႕ပရိတ္သတ္ေတြျမင္ၿပီးေလာက္ၿပီမို႔ ေမာ္ဒယ္ Byun BaekHyun ဟာ ကေလးတစ္ေယာက္အေဖဆိုတာ သိၾကပါလိမ့္မည္..

REGRET (2021)Where stories live. Discover now