REGRET - 3

302 48 0
                                    

Zawgyi

BaekHyun သားကိုအိမ္ျပန္ပို႔ၿပီး ကုမၸဏီကိုဆက္သြားခဲ့သည္.. အထက္လူႀကီးနဲ႔အလုပ္ကိစၥေဆြးေႏြးရန္.. Mark ကေတာ့သူေျပာထားသည့္အတိုင္း 'Park Hotel' အားျငင္းလိုက္ၿပီျဖစ္သည္.. တစ္ဖက္မွအေၾကာင္းျပခ်က္ေတာင္းေသာ္လည္း BaekHyun ၏အလုပ္လုပ္သည့္စည္းမ်ဥ္းကို အစကတည္းကႀကိဳေျပာၿပီးသားမို႔ မိမိတို႔ဘက္မွလြန္စရာမရွိ..

ကုမၸဏီကိုအျမဲတမ္းလာစရာမလိုေသာ္လည္း BaekHyun အတြက္နားေနခန္းလည္းျဖစ္ ရံုးခန္းလည္းျဖစ္သည့္အခန္းေလး သီသန္႔စီစဥ္ေပးထားေလသည္.. မနက္ျဖန္ကစၿပီးရႉတင္ရွိတာမို႔ BaekHyun ေၾကာ္ျငာရမည့္ကုန္ပစၥည္းအေၾကာင္းကို နားလည္ေအာင္ဖတ္ၾကည့္ေနစဥ္.. အနည္းငယ္စိတ္ရႈပ္သည့္ပံုႏွင့္အနားကိုေရာက္လာသည့္ Mark က ညည္းေလသည္..

" hyung ဘယ္လိုလုပ္မလဲ သူတို႔ကအတင္းေတြျဖစ္ေနတယ္.. "

BaekHyun ေအးေဆးစြာပဲျပန္ေျဖလိုက္သည္..

" သူတို႔ကိုေသခ်ာေျပာၿပီးသားမလား အဆင္မေျပရင္ျငင္းမယ္ဆိုတာ "

" ေျပာၿပီးသားေလ.. ဒါမယ့္သူတို႔ကျပန္စဥ္းစားေပးပါလို႔ပဲေျပာတယ္.. တျခားဟာမရဘူး .. hyung နဲ႔တိုက္ရိုက္ေတြ႕ခ်င္တယ္လို႔လည္းေျပာေနတယ္ "

BaekHyun ေဒါသထြက္သြားေလသည္.. သူ႔ရဲ႕စည္းမ်ဥ္းကိုသိၿပီးသားဆိုရင္ လူမႈေရးနားလည္မႈေတာ့ရွိရမည္.. လုပ္ငန္းႀကီးလုပ္ေနတဲ့သူဆို ပိုၿပီးနားလည္ရမည္..

" ဘာလို႔လဲ "

ထိုစဥ္ Mark လက္ထဲမွဖုန္းေလးျမည္လာျပန္သည္..

" ... ဒီမွာထပ္ဆက္လာျပန္ၿပီ.."

BaekHyun ထိုဖုန္းအား Mark ဆီမွလွမ္းယူကာလက္ခံေျဖၾကားလိုက္သည္..

" ဟုတ္ကဲ့ Byun BaekHyun ေျပာေနပါတယ္ "

"..............."

တစ္ဖက္မွအသံထြက္မလာ၍ BaekHyun စိတ္ရႈပ္စြာထပ္ေျပာလိုက္ေလသည္..

" hello? ဖုန္းေခၚၿပီးရင္ေျပာရမယ္မလား? "

" အဟမ္း.. Park ChanYeol ပါ "

ထိုအသံဩဩေၾကာင့္ ရုတ္တရက္ BaekHyun ရင္ထဲဒိတ္ခနဲျဖစ္သြားသည္.. သို႔ေသာ္ခ်က္ခ်င္းပဲ ျပန္တံု႔ျပန္လိုက္ေလသည္..

REGRET (2021)Where stories live. Discover now