REGRET - 6

201 28 6
                                    


Zawgyi

BaekHyun ဒီ​ေန႔နားရက္​ျဖစ္​လို႔ သားသားကို မူႀကိဳသြားအပ္​​ေပးမည္​.. Mark စံုစမ္​း​ေပးထားတဲ့မူႀကိဳ​ေလး '해빛' (Sunlight) .. အျပန္​က်ရင္​ သားကိုကစားကြင္​းလိုက္​ပို႔​ေပးၿပီး အတူတူ​ေဆာ့​ေပးမယ္လို႔ သူကတိ​ေပးထားတာမို႔ Kyoongie ​ေလးလည္​း​ေပ်ာ္​​ေနသည္​..

သားကိုအက်ႌလဲ​ေပးၿပီး​ေတာ့ Omma က သားကိုမနက္​စာစားဖို႔ လာ​ေခၚသြားသည္​.. ဒါ​ေၾကာင္​့သူလည္​း​ေရခ်ိဳးၿပီး ျပင္​ဆင္​ရ​ေတာ့သည္​.. 

အားလံုးၿပီး​ေတာ့ ​ေအာက္​ထပ္​ကိုဆင္​းကာ မီးဖိုထဲကိုဝင္​သြား​ေတာ့ သားက စားလို႔ၿပီး​ေနၿပီ.. BaekHyun သားရဲ႕​ေဘးမွာဝင္​ထိုင္​လိုက္​​ေတာ့ သူ႔အတြက္​မနက္​ကိုအိမ္​ကအ​ေဒၚႀကီးက ျပင္​​ေပး​ေလသည္​..

" သား ဒီ​ေန႔ ​ေျမး​ေလးကိုမူႀကိဳသြားအပ္​ၿပီး ျပန္​လာမွာလား? "

Appa က ​ေမး​ေလသည္​..

" ဟင္​့အင္​း Appa .. ဒီ​ေန႔ သားကိုကစားကြင္​း လိုက္​ပို႔​ေပးမယ္​လို႔ ​ေျပာထားတာ.. အဲ့ဒါ​ေၾကာင္​့ အျပန္​က် ကစားကြင္​းကိုသြားမွာ .. ဘာလို႔လဲ .. Appa ခိုင္​းစရာ႐ွိလို႔လား? "

BaekHyun ​ေျပာ​ေတာ့ Appa က ျပံဳးၿပီး ​ေခါင္​းအသာရမ္​းျပသည္​..

" ​ေအာ္​.. မဟုတ္​ပါဘူး .. အ​ေရးတႀကီး​ေတာ့မဟုတ္​ပါဘူး.. သားျပန္​လာမွ​ေျပာလည္​းရတယ္​.. အတိအက်​ေျပာရရင္​ ​ေပးစရာ​ေလး႐ွိတာ.. "

Appa နဲ႔ Omma က တစ္​​ေယာက္​နဲ႔တစ္​​ေယာက္​ မ်က္​ရိပ္​ျပၿပီး စကား​ေျပာ​ေနၾကသည္​.. ၿပီး​ေတာ့ Omma က ျပံဳးၿပီး Appa စကားကို​ေထာက္​ခံသလို ​ေခါင္​းညိတ္​ျပသည္​.. ဘာ​ေတြ​ေျပာမလို႔ပါလိမ္​့..

" nae.. အဲ့ဒါဆို သား ​ေစာ​ေစာျပန္​ခဲ့မယ္​​ေလ "

" arni.. ရတယ္​.. ​ေအး​ေဆးလည္​ခဲ့ၾက.. ​ေျမး​ေလးလည္​း အိမ္​ထဲမွာခ​်ည္​းပဲ​ေနရတာ ပ်င္​း​ေနမွာ​ေပါ.. Appa တို႔က ​ေျမး​ေလးအတြက္​ အက်ႌ​ေလး​ေတြလည္​း ဝယ္​​ေပးခ်င္​​ေသးတာ.. မူႀကိဳစတက္​တာ အသစ္​​ေလးဝတ္​ရမွာ​ေပါ့ .. ဟုတ္​ဘူးလား ​ေျမး​ေလး "

Appa က Kyoong ​ေလးကို ျမႇဴ​ေန​ေတာ့ Kyoong ​ေလးကလည္​း ရယ္​​ေနသည္​..

" သားမွာ အက်ႌအသစ္​​ေတြအမ်ားႀကီး႐ွိပါ​ေသးတယ္​ Appa ရယ္​.. အလကားပိုက္​ဆံကုန္​​ေအာင္​လို႔ "

REGRET (2021)Where stories live. Discover now